Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری مراسم بزرگداشت استاد حبیب نقاش از اساتید بزرگ نقاشی دزفول خبر داد.

«نادر سعادتی فرد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول با بیان اینکه یکی از برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل از پیشکستان هنرمند دزفول است اظهار کرد: در این راستا همایشی جهت بزرگداشت و تجلیل از استاد حبیب نقاش تدازک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول افزود: استاد نقاش از اساتید پیشکسوت نقاشی است که بیش از ۴۰ اثر نقاشی در موضوعات مختلف از جمله تلفیق واقعه عاشورا و دفاع مقدس خلق کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه سبک نقاشی های استاد نقاش دارای سبک قهوه خانه ای در هنر نقاشی است و از نکات مهم هنر وی این است که این هنرمند خود، رنگ های مورد نیاز نقاشی هایش را تولید می کند اذعان داشت: خانواده وی نیز هنر و سبک استاد نقاش را دنبال می کنند.

 

سعادتی فرد اضافه کرد: مراسم بزرگداشت استاد حبیب نقاش (جمعه ۲۲ آذر) در مجمتع فرهنگی سینمایی دزفول برگزار می شود و علاوه بر دعوت از کلیه هنرمندان، دکتر سید نظام الدین امامی فر در این مراسم پیرامون خصوصیات و سبک آثار استاد نقاش سخنانی را ارائه می دهد.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مسجد مسجد انتخابات مجلس شورای اسلامی خبرگزاری شبستان مجلس شهرستان دزفول دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان همایش پیاده روی کارکنان سپاه امروز در النگدره گرگان برگزار شد.

همچنین کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و ادارات استان با شعار سلامت خانواده ، مردمی سازی سلامت در مسیر تپه بابا طاهر تا سایت ورزشی جنگل النگدره گرگان پیاده روی کردند.

همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان ادارات شهرستان مینودشت برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد