Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی داریم به بازی های 3 دسامبر 2019 لیگ NBA.

طرفداری- سن آنتونیو اسپرز در دیداری بسیار جذاب از سد هیوستون راکتس گذشت.

همانطور که در طرفداری خوانده اید، لس آنجلس لیکرز موفق به شکست دنور ناگتس شد، لس آنجلس کلیپرز مقابل پورتلند تریل بلیزرز به برتری رسید و میامی هیت در تورنتو از سد رپترز گذشت.

در جذاب ترین بازی، سن آنتونیو اسپرز در دومین اوورتایم با نتیجه 133-135 برابر هیوستون راکتس به برتری رسید و پیروز جدال تگزاسی ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار تماشایی، جیمز هاردن بار دیگر در نقش یک ماشین امتیازگیری ظاهر شد و 50 امتیاز کسب کرد اما در نهایت نتوانست مانع هفتمین شکست تیمش شود. کلینت کاپلا با 22 امتیاز و 21 ریباند دابل دابل کرد و راسل وستبروک نیز با 19 امتیاز، 10 ریباند و 10 اسیست تریپل دابل کرد. تقریبا نصف امتیازهای هاردن در این بازی پرتاب آزاد بود. او 24 بار برای پرتاب آزاد اقدام کرد که تمام آنها را به امتیاز تبدیل کرد، با این حال زوج هاردن و وستبروک در شوتزنی ضعیف عمل کردند. هاردن از 38 اقدامش 11 تا را به امتیاز تبدیل کرد و وستبروک تنها 7 پرتاب از 30 اقدامش را با موفقیت پشت سر گذاشت. سن آنتونیو در نبود آلدریج بسیار عالی ظاهر شد. 23 امتیاز دمار دروزن با درخشش جوانان اسپرز همراه شد. برن فوربز در این دیدار 25 امتیاز کسب کرد و ستاره بازی لانی واکر بود که با 28 امتیاز، بیشترین امتیازش در NBA را کسب کرد و در لحظات حساس حسابی به کمک تیم پاپوویچ آمد.

در دیگر دیدار دالاس موریکس بار دیگر با درخشش پدیده خود به پیروزی رسید. برتری 97-118 دالاس مقابل نیواورلینز پلیکانز باعث شد تا موریکس رتبه چهارم کنفرانس غرب را تثبیت کند. لوکا دانچیچ که به تازگی بهترین بازیکن ماه نوامبر کنفرانس غرب نام گرفته است، در این دیدار 33 امتیاز و 18 ریباند کسب کرد. 18 ریباند دانچیچ، بیشترین ریباند او در یک بازی NBA است. در این دیدار نیمکت موریکس نیز عالی کار کرد و در مجموع 51 امتیاز سهم نیمکت نشینان این تیم بود. برندن اینگرم نیز با کسب 24 امتیاز ستاره میزبان در این بازی بود. 

در سایر دیدارها دیترویت پیستونر 94-127 از سد کلیولند کاوالیرز گذشت و اورلاندو مجیک 120-127 مقابل واشینگتن ویزاردز به برتری رسید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏

به گزارش "ورزش سه"،  لیدز امشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه 4-0 در هم کوبیده شد اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم 4 امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد. ‏

لستر اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی 100 امتیاز در یک فصل برسد. ‏

لستر صعود خود به لیگ برتر در اولین فصل حضور در چمپیونشیپ ‏را تا حد زیادی مدیون انزو مارسکای ایتالیایی است که به عنوان ‏سرمربی تیمی آماده و قبراق ساخته است. او که شاگرد پپ گواردیولا ‏بوده روباه‌ها را به تیمی تبدیل کرده که فوتبالی هجومی و ‏تماشاگرپسند ارائه می‌دهند. ‏

روی کاغذ این احتمال وجود دارد که لستر قهرمان چمپیونشیپ نشود ‏ولی صعودش قطعی است. ایپسویچ با یک بازی کمتر از لستر 89 ‏امتیازی است و در صورت پیروزی در سه بازی باقی‌مانده خود ممکن ‏است از لستر پیشی بگیرد. اما اگر فردا ایپسویچ نتواند حریفش ‏هال‌سیتی را شکست دهد قهرمانی لستر مثل صعودش تضمین ‏خواهد شد. ‏

دیگر خبرها

  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون