Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@09:42:24 GMT

۲۰۰ خانواده چند معلولیتی در بروجرد وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۳۴۶۹

۲۰۰ خانواده چند معلولیتی در بروجرد وجود دارد

رئیس اداره بهزیستی بروجرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: منظور از خانواده های چند معلولیتی این است که در خانواده ای چند عضو معلول وجود دارد.

وی افزود: برخی از این خانواده ها دارای ۲ عضو، ۳ عضو و در مواردی نیز بیشتر از سه عضو معلول هستند.

رییس اداره بهزیستی بروجرد با اشاره به ارائه خدماتی همچون تسهیلات مسکن برای معلولان بیان کرد: امسال ۳۵ واحد مسکونی به معلولان واگذار می شود که ۱۴ خانوار آنها خانواده های چند معلولیتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیردایه اضافه کرد: بیش از هفت هزار پرونده معلولیت در بهزیستی بروجرد به ثبت رسیده که بخش عمده ای از اینها مستمری دریافت می کنند و بخشی نیز از خدمت توانبخشی بهزیستی بهره مند هستند.

وی ادامه داد: معلولان بروجرد در بخش های اعصاب و روان، جسمی حرکتی، شنوایی و بینایی هستند، که تلاش می شود تا خدمات مورد نیاز به آنها از قبیل کمک هزینه مسکن، معیشت، کمک هزینه تحصیلی و پرداخت وام های خوداشتغالی به آنها ارائه داده شود.

رییس بهزیستی بروجرد یادآور شد: به مناسبت روز جهانی معلولان در هفته جاری ۲ نمایشگاه از دستاوردها و تولیدات معلولان برگزار شده است، تا علاوه بر فرصتی برای عرضه این محصولات، روحیه خودباوری و اعتماد بنفس معلولان برای حضور در اجتماع بیشتر شود.

۱۲ آذرماه به عنوان روز جهانی معلولان نام گذاری شده و به مدت یک هفته بعنوان هفته تکریم معلولان نام دارد؛ شعار امسال روز جهانی معلولان؛  ارتقاء مشارکت افراد دارای معلولیت برای، دستیابی به توسعه فراگیر، عادلانه و پایدار است.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان بهزیستی خانواده روز جهانی معلولان مسکن معلولان زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طب سنتی چه راهکار‌هایی برای افراد دارای معلولیت دارد؟ (فیلم) معلولان یک سال تلاش کردند، اما چقدر نتیجه گرفتند؟ سال ۱۴۰۳ را با چه مشکلاتی شروع می‌کنند؟ (فیلم) کسی صدای معلولان را در ایران می‌شنود؟ نه مجلسی‌ها و نه مردم، حتی خبرهای معلولان هم دیده نمی‌شود؛ (فیلم)

دیگر خبرها

  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌