Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@16:55:21 GMT

عاملان نزاع دسته‌جمعی در جنوب تهران بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۳۵۰۷

عاملان نزاع دسته‌جمعی در جنوب تهران بازداشت شدند

رئیس کلانتری 131 شهرری از بازداشت 4 عامل نزاع دسته‌جمعی در شهرری خبر داد.

پرویز حسینی‌فر در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از بازداشت 4 نفر از عاملان نزاع دسته‌جمعی در محدوده کلانتری 131 شهرری خبر داد و گفت: بعد از واصل شدن گزارش‌های مردمی درخصوص بروز نزاع دسته‌جمعی از سوی چند جوان شرور به پلیس، تیمی از کلانتری شهرری برای بررسی موضوع به محل موردنظر اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد که 4 جوان با استفاده از سلاح سرد به جان هم افتاده‌اند، لذا مأموران در اسرع وقت موفق به دستگیری 3 نفر از آنها شدند اما نفر آخر آنها با خودروی پژو پارس سفید رنگ از محل متواری شد.

رئیس کلانتری 131 شهرری تصریح کرد: شماره پلاک این خودرو به گشت‌های پلیس در محدوده موردنظر اعلام شد و در نهایت مأموران گشت کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) موفق به شناسایی این خودرو شدند. اما راننده خودرو دوباره اقدام به فرار کرد و هنگام فرار نیز با چند دستگاه خودروی پارک شده در محل برخورد کرد و مأموران نیز برای جلوگیری از آسیب دیدن سایر خودروها وارد عمل شدند و متهم چهارم را نیز دستگیر کردند.

حسینی‌فر با اشاره به شناسایی مالکان خودروهای آسیب‌دیده اظهار کرد: پرونده هر 4 نفر بعد از تکمیل در اختیار مراجع قضائی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/4110/

منبع: آنا

کلیدواژه: نزاع دسته جمعی نزاع با سلاح سرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل در حین سرقت با شلیک پلیس در محدوده دولت‌آباد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به دستگیری سارقان حرفه‌ای اظهار داشت: نهم اردیبهشت‌ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت‌آباد بلافاصله مأموران کلانتری 167 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت‌آباد در محل مشخص شد که سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند.

طرهانی در ادامه تصریح کرد: با حضور به‌موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند با خودرو به سمت مأموران گرفته و اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر 2 سارق زمین‌گیر و دستگیر شدند که در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تا کنون یک مالباخته متهمان را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل و سارقان برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

22 نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه دستگیر شدند

طرهانی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی درصحنه و انجام پیگیری‌های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت