Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@09:30:06 GMT

سکانس‌هایی از فیلم آن سفر کرده

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۳۵۴۸

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «آن سفر کرده» به کارگردانی احمد نیک‌آذر و نویسندگی مجید قاری زاده محصول سال 1363 است. رحمان كه با پدر پير افليجش، باباحمزه، در روستا زندگي مي‌كند دو فرزند دارد: سيف الله و حجت. حجت به شهر مهاجرت كرده و در كارخانه‌اي مشغول كار است. رحمان كه در گاوداري ارباب ده كار مي‌كرده به توصيه پدرش در زمين مزروعي‌شان مشغول كشت و كار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارباب مي‌خواهد زمين‌هاي روستائيان را از چنگشان درآورد و تصاحب زمين‌هاي رحمان را به عنوان گام نخست بر مي‌گزيند، مرافعه درمي‌گيرد. يكي از روستائيان به نام جواد رئيس گاوداري را از پا درمي‌آورد. پس از اين واقعه،‌ سيف الله نيز كه از پيش هواي رفتن به شهر را در سر داشته پشيمان مي‌شود و به پدر در زراعت زمين ياري مي‌رساند. حسین کسبیان، فردوس کاویانی، محمدتقی کهنمویی، سیاوش طهمورث و احمد عباسقلی در این فیلم مقابل دوربین کریم دوامی بازی کردند. فریدون شهبازیان موسیقی متن این فیلم را ساخت و سیاوش شاکری این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آنفولانزا روز جهانی معلولین انتخابات مجلس یازدهم لیلا واثقی علی اصغر پیوندی کودک آزاری سعید ملایی توپ طلا گاز مرکاپتان سکانس طلایی سکانس برتر ویدیو فیلم سینما سینمای ایران سیاوش طهمورث فردوس کاویانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی

به گزارش ورزش سه، با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، سیاوش اکبرپور سرمربی جوان استقلال ملاثانی از فردا در تمرینات نماینده خوزستان حاضر در لیگ دسته اول حاضر خواهد شد و تا پایان فصل در کنار تیم خواهد ماند.

در بیانیه باشگاه استقلال ملاثانی در خصوص اخرین وضعیت تیم چنین آمده است: «باتوجه به رایزنی ها و گفتگوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه ، پس از بازی با سپاهان ، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.سیاوش  اکبرپور از عدم توجه مسئولان استان به ویژه مدیران صنایع و بی تفاوتی آنان در قبال فوتبال خوزستان خصوصا عدم حمایت مالی آن ها از باشگاه مردمی استقلال ملاثانی به شدت ناراحت بوده و همین امر موجب نگرانی و اعلام کناره گیری وی شد.»

دیگر خبرها

  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • سیاوش اکبرپور استعفا داد!
  • شروین و گوهری: تو ستاره‌ای نه من!
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟