Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره گفت: سامانه مدیریت پروژه ها (EPM) به منظور بارگذاری کاربرگ تمامی پروژه های در دست اجرای طرح تحول پست، راه اندازی شده است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمدرضا قادری در هفتمین جلسه طرح تحول پست که با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونین مدیرعامل و مدیران کل ستادی و اجرایی کشور تشکیل شد، افزود: سامانه EPM بستری برای تعامل دیجیتالی مدیران، مجریان و تمامی دست اندرکاران پروژه های طرح تحول و آگاهی از میزان پیشرفت این پروژه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت آموزش کارکنان در پیاده سازی موفق طرح ستاپ، اظهار داشت: با توجه به خدمات جدیدی که در شبکه تعریف شده است، آموزش هایی متناسب با این خدمات نیز مورد نیاز است که این نیازها می بایست توسط مدیران و مجریان پروژه ها شناسایی و به منظور بررسی و تایید نهایی، به کمیته تغییر و تحول اعلام شود.

او به موضوع انتخاب مشاور و راهبر در اجرای طرح ستاپ نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به آغاز اجرای طرح ها براساس زمان بندی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت، در حال حاضر نیاز به استفاده از دانش و تخصص مشاوران مرتبط الزامیست.

مجری طرح ستاپ، ارزیابی عملکرد استانها و پرداخت کارانه براساس میزان و نحوه مشارکت با این طرح را یادآور شد و گفت: با تغییراتی که در کارت امتیازی متوازن و مناسب سازی آن با ستاپ ایجاد شده است، از دی ماه پرداختی های کارکنان براساس ضرایب تعیین مشارکت در این طرح، پرداخت خواهد شد.

قادری در رابطه با طراحی پروژه های جدید در استان ها و واحدهای اجرایی، تصریح کرد: هر طرح و پروژه ای که در استان ها قرار است اجرا شود می بایست در چارچوب محورهای کمیته طرح تحول و ستاپ طراحی شود و مجوزهای لازم را از این کمیته اخذ کند.

وی در ادامه از همدلی، اعتماد و مشارکت تمامی کارکنان در اجرای طرح تحول به عنوان نقطه قوت شبکه یاد کرد و افزود: پروژه هایی که در چارچوب طرح ستاپ در حال اجراست، محدود به حوزه ستاد شرکت نیست بلکه برخی از آنها مانند پروژه قیمت تمام شده با مشارکت تمامی واحدهای اجرایی قابل انجام است.

علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره نیز در این جلسه در خصوص پروژه های حوزه برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت گزارشی ارایه داد و افزود: پروژه قیمت تمام شده به عنوان یکی از مهمترین پروژه های این حوزه با شتاب مطلوبی در حال پیگیری است و پس از اجرای موفق آن در استان گیلان تا پایان دی، از بهمن ماه در تمامی استان ها و واحدهای اجرایی کشور پیاده سازی خواهد شد.

بهزاد اقبال خواه عضو هیئت مدیره و راهبر حوزه فنی و بازرگانی نیز در این جلسه به تشریح پروژه های این حوزه از قبیل بازاریابی، کیفیت، تامین رضایت مشتریان، فرایندهای بهبود توزیع و رهسپاری و مدل کسب و کار سرویس ها پرداخت و اظهار داشت: طرح تحول با جدیت در حال اجراست و به عنوان یک طرح موفق در سطح شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مورد توجه قرار گرفته است.

فریبا مرادی عضو دیگر هیئت مدیره نیز در این جلسه پروژه های مرتبط با بهبود کیفیت و سیستم های ارزیابی عملکرد از جمله کارت امتیازی متوازن را تشریح کرد و گفت: پیاده سازی موفق تمامی این طرح ها، نیازمند متمرکز شدن بر هدف، احساس تمایل رسیدن به نقطه رقابتی و فرصت طلبی هوشمندانه و مبتکرانه است.

در ادامه این جلسه، معاونین مدیرعامل و مجریان پروژه های ستاپ به تشریح وضعیت موجود پروژه ها و روند رو به پیشرفت آنها پرداختند.

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار تولید ۳۲۰ هزار تن پسته در سال جاری سونامی سالمندی در کشور تا ۱۵ سال آینده مهلت برگشت ارز صادرکنندگان سال ۹۷ تمدید شد پیگیری حذف مالیات بر ارزش افزوده در صنعت بیمه انتقاد استخراج‌کنندگان رمزارز از مصوبه دولت دندان‌پزشکی، جراحی زنان و زایمان و عمومی در رتبه اول شکایات قصور پزشکی وزیر نیرو: بررسی پیشنهادهای ایران درشورای حکام مرکز منطقه‌ای آب شهری خانه نشینی معلولان به دلیل نامناسب بودن معابر پایتخت رکوردشکنی بورس تهران با جهش 1713 واحدی شاخص کل فیفا بالاخره طلب بازیکن پیشین استقلال را پرداخت کرد اسلامی: خطوط جدید ریلی بین ایران و قرقیزستان احداث می شود مشکل مالی پرسپولیسی‌ها برای جذب مهاجم خارجی تسهیلات پرداختی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری در 7 ماهه سال 98+ جدول گل‌محمدی: برای بردن استقلال به تهران آمده‌ایم صادرات ۲۰۰ هزار تن بنزین از طریق بورس انرژی ورزش‌هایی که زخم سزارین را ترمیم می‌کنند هشدار پلیس فتا در مورد ثبت نام در سایت طرح کمک معیشتی رحمتی: مدیران بارسلونا هم بیایند، وضعیت بهتر نمی‌شود بدهی شرکت‌های آمریکایی به ۱۰ تریلیون دلار رسید ماجرای تغییر رمز اول برخی کارت‌های بانکی چیست؟ پرطرفدارترین ها زخم معده را با این فرمول‌های خانگی نابود کنید پربیینده ترین ها پربحث ترین ها زنگنه از کاهش روزانه ۲۰ میلیون لیتر بنزین پس از سهمیه‌بندی خبر داد کتاب بخوانید تا عمرتان بیشتر شود برنج، روغن، گوشت و شکر دولتی در راه بازار آیا خانوارهای ایرانی از پس هزینه ها بر می‌آیند؟ نرخ ارزهای بین بانک در ۷ آذر گرانی بنزین عامل افزایش قیمت طلا و سکه نیست نامه سرگشاده محمد مایلی کهن برای رئیس جمهور آشنایی با انواع پارتیشن ۷۰ درصد برنامه کشت گندم محقق شد قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۰۶ قیمت روز خودرو در ۶ آذر اوج هیجان در لیگ قهرمانان؛ بزرگان در آستانه صعود و حذف «استراماچونی» سوال «استقلالیِ» نشریه ایتالیایی را دور زد در لبنیات افزایش قیمت نداشته‌ایم اینفوگرافیک| معیارهای حذف سبد حمایتی چیست؟ ادعای یورو اسپورت: الهلال، باعث سقوط لیگ ایران شد مصرف نفت جهان کم رمق باقی می‌ماند شکاف تورم دهک‌های هزینه‌ای کاهش یافت ۱۰۰ لیتر سوخت مازاد بر سهمیه به کارت وانت‌بارها واریز می‌شود احتمال تمدید توافق کاهش تولید اوپک و غیراوپک بالاست صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد مهدی نیکونژاد گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد علی رغم اقدامات درخشانی که در برگزاری رویداد‌های ورزشی به خصوص در برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات، انجام می‌دهد، انتظار می‌رود در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی احداث شده در محلات شهر نیز، با برنامه ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.
وی، افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.
نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، در صدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.
عضو شورا خاطرنشان کرد: امید است در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند