Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه همایش حقوقدانان تراز انقلاب اسلامی که در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه «اشاره کردید که سپاه و بسیج در ناآرامی‌های اخیر مسلح نبودند اما اشرار تماما مسلح حمله می‌کردند؛ درباره جزئیات اقدام سپاه و بسیج در این خصوص بیشتر بفرمایید»، اظهار داشت: ما با غائله‌ای در کف خیابان مواجه‌ایم، درعین حال که می‌دانیم اصل آن از شیطنت شیاطین است، اما در این غائله‌ای که پیش می‌آید، خودی، مردم عادی و مردمی که از برخی مطالب رنج‌دیده هستند نیز وجود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: به هر حال یک نفر تا امروز برای هر لیتر بنزین ۱۰۰۰ تومان می‌داده، اما از فردا باید ۳ هزار تومان برای بنزین هزینه کند، بنابراین مشکل است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این موارد از قبل بوده و دستورالعمل برای آن داشتیم؛ البته باید می‌رفتیم که مردم آسیب نبینند، هرچند شیاطین امکان آسیب‌رسانی به ما داشته باشند، ولی ما باید می‌رفتیم.

فدوی با بیان اینکه غائله اخیر بسیار بزرگ بود، گفت: در مصاحبه فرماندار شهر قدس هم دیدیم که وی گفت، خودش با چشم دیده که آنهایی که می‌آمدند، وانت آورده بودند تا دزدی کنند، اصلاً بحث آنها بنزین و قیمت آن نبوده است. آمده بودند تا از داخل فرمانداری یک شهر ۷۰۰ هزار نفره دزدی کنند. 

وی در همین رابطه ادامه داد: مردم با بصیرت ما علی رغم گرفتاری که داشتند صبح شنبه فهمیدند که باید صف خودشان را که اعتراض به حقی هم داشتند را از صف اشرار جدا کنند که این کار را هم کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: تقریبا از ظهر شنبه در قریب به اتفاق مکان‌ها این اتفاق رخ داد ما تصاویر را زنده می‌دیدیم که این اعتراضات ربطی به موضوع ندارد.

فدوی خاطر نشان کرد:‌ ما خیلی‌ها را گرفته‌ایم و خیلی ها را از صدا و سیما نشان می‌دهیم این ها اشراری نبودند که در این موضوع شر شده باشند. بلکه سابقه شر بودن آنها برای سالهای طولانی است که پرونده‌ها و محکومیت‌های متعدد داشتند. جالب است چون جنایت، خباثت و دزدی کردند در حال فرار از کشور بودند. ما خیلی‌ها را زمانی که  از کشور فرار می‌کردند گرفتیم.

وی افزود:‌ طبق مکالمه‌ی یکی از این افراد که دستگیر شده است او در صحبت با رفقای شرورش از این عبارت استفاده کرد که من اگر فرار نکنم حتما حکمم با توجه به کارهایم اعدام است و اگر من را بگیرند حتما اعدامم می‌کنند، به همین دلیل من قبل از این که اعدامم بکنند همه شما را لو می‌دهم. برای همین من را زود از کشور رد کنید تا بروم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟

فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟