Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صدور حکمی از سوی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی سید جلال میر هاشمی به عنوان مدیر کنترل تولید این شرکت منصوب شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از نیپنا در این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربیات مفید جنابعالی بموجب این حکم به عنوان مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب می شوید،امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از توان کلیه همکاران ، در انجام امور محوله به منظور تحقق اهداف شرکت موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیام جداگانه دیگری از زحمات وخدمات قدرت اله فرج پور در طول دوره تصدی مدیریت کنترل تولید این شرکت تشکر و قدردانی کرد و برای ایشان آرزوی سلامتی وموفقیت کرد.

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار آمادگي ايران خودرو ديزل براي تامين نياز حمل و نقل كشور با استفاده از توا‌ن‌مندي داخلي موافقتنامه نظام ارتقای تجارت بین ایران و بلاروس امضا شد عرضه بيش از 250 هزار دستگاه از محصولات ايران خودرو به مشتريان رونق بازار صنایع دستی در دفتر خدمات پستی تخصصی اصفهان جلسه ستاپ با هدف معرفی سامانه مدیریت پروژه ها برگزار شد كارگاه آموزشی در پست كرمانشاه برگزار شد بورس با کدام شرکت‌ها رشد کرد؟ البرز مهد استاندارد در کشور است فرهنگ سازی مالیاتی موجب افزایش سطح آگاهی مودیان می شود بیرانوند در آغوش دکتر تاشیما؛ ژاپنی‌ها دست از سر علیرضا برنمی‌دارند تولید ۳۲۰ هزار تن پسته در سال جاری سونامی سالمندی در کشور تا ۱۵ سال آینده مهلت برگشت ارز صادرکنندگان سال ۹۷ تمدید شد پیگیری حذف مالیات بر ارزش افزوده در صنعت بیمه انتقاد استخراج‌کنندگان رمزارز از مصوبه دولت دندان‌پزشکی، جراحی زنان و زایمان و عمومی در رتبه اول شکایات قصور پزشکی وزیر نیرو: بررسی پیشنهادهای ایران درشورای حکام مرکز منطقه‌ای آب شهری خانه نشینی معلولان به دلیل نامناسب بودن معابر پایتخت رکوردشکنی بورس تهران با جهش 1713 واحدی شاخص کل فیفا بالاخره طلب بازیکن پیشین استقلال را پرداخت کرد پرطرفدارترین ها زخم معده را با این فرمول‌های خانگی نابود کنید پربیینده ترین ها پربحث ترین ها زنگنه از کاهش روزانه ۲۰ میلیون لیتر بنزین پس از سهمیه‌بندی خبر داد کتاب بخوانید تا عمرتان بیشتر شود برنج، روغن، گوشت و شکر دولتی در راه بازار آیا خانوارهای ایرانی از پس هزینه ها بر می‌آیند؟ نرخ ارزهای بین بانک در ۷ آذر گرانی بنزین عامل افزایش قیمت طلا و سکه نیست نامه سرگشاده محمد مایلی کهن برای رئیس جمهور آشنایی با انواع پارتیشن ۷۰ درصد برنامه کشت گندم محقق شد قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۰۶ قیمت روز خودرو در ۶ آذر اوج هیجان در لیگ قهرمانان؛ بزرگان در آستانه صعود و حذف «استراماچونی» سوال «استقلالیِ» نشریه ایتالیایی را دور زد در لبنیات افزایش قیمت نداشته‌ایم اینفوگرافیک| معیارهای حذف سبد حمایتی چیست؟ ادعای یورو اسپورت: الهلال، باعث سقوط لیگ ایران شد مصرف نفت جهان کم رمق باقی می‌ماند شکاف تورم دهک‌های هزینه‌ای کاهش یافت ۱۰۰ لیتر سوخت مازاد بر سهمیه به کارت وانت‌بارها واریز می‌شود احتمال تمدید توافق کاهش تولید اوپک و غیراوپک بالاست صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین امضای تفاهم‌نامه طرح‌های توسعه میدان‌های گازی کشور با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و اکتشاف و تولید سه‌شنبه صبح (۱۱ اردیبهشت) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود.

شرکت ملی نفت ایران در دولت سیزدهم با هدف تأمین پایدار و رفع ناترازی گاز کشور و تأمین خوراک صنایع پتروشیمی، اقدام‌هایی گسترده را طرح‌ریزی و اجرا کرده است. در این زمینه می‌توان به امضای قرارداد و اجرای طرح‌های توسعه فاز ۱۱ میدان مشترک پارس جنوبی، توسعه گام نخست میدان گازی کیش، پروژه‌های جمع‌آوری گازهای مشعل، طرح ضربتی توسعه میدان‌های گازی شرکت نفت مناطق مرکزی و.... اشاره کرد.

شرکت ملی نفت ایران برای تحقق این اهداف و توسعه میدان‌های گازی کشور با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، مذاکراتی پرشمار را با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و اکتشاف و تولید ایرانی انجام داده است. در نتیجه این اقدام‌ها، تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی در جنوب، جنوب غرب کشور و خلیج همیشه فارس با تخمین حجم سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد دلار و ۴۰۰ میلیون دلار و با هدف تولید حدود روزانه ۱۲۸ میلیون مترمکعب گاز با هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی امضا می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود با تکمیل مطالعات تفاهم‌نامه‌های یادشده و امضا و اجرای کامل قراردادهای طرح‌های یادشده، ضمن افزایش تولید گاز کشور و رفع ناترازی، ۲۵ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم به‌ویژه در استان‌ها و شهرهای محل اجرای طرح‌ها ایجاد شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها یک درصد از حجم سرمایه‌گذاری یادشده برای انجام مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران به‌ویژه در مناطق نفت‌خیز صرف خواهد شد.

در این طرح‌ها، برای نخستین بار هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی به‌منظور تأمین پایدار خوراک مورد نیاز مجموعه‌های به مطالعه و توسعه بالادستی میدان‌های گازی کشور می‌پردازند که گامی مؤثر برای تأمین مطمئن و پایدار خوراک این صنایع، استفاده از سرمایه‌های انباشته‌شده در این مجموعه‌ها، استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در صنایع پتروشیمی و ثروت‌آفرینی برای کشور است.

بر اساس این گزارش، تفاهم‌نامه‌های توسعه میدان‌های گازی «زیره و خارتنگ» و ساختار اکتشافی «دارنگ»، توسعه میدان‌های گازی «سفید زاخور، سفید باغون و هالگان»، توسعه مخازن «خامی زیلایی و کارون» و جمع‌آوری گازهای همراه مسجدسلیمان، توسعه میدان گازی «عسلویه غربی» و ایستگاه تقویت فشار کنگان، توسعه مخازن «خامی شهیدان، زیلایی و کارون»، توسعه میدان‌های گازی «میلاتون و رودک، بینک و رگ سفید» و توسعه میدان‌های گازی «اهواز و مارون خامی» با حضور وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران ارشد صنعت نفت امضا می‌شوند.

کد خبر 6092488

دیگر خبرها

  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۶۰ درصدی تولید نفت در کشور
  • تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • جهش تولید نفت ایران در سال جاری
  • زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی