Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@21:38:08 GMT

دستگیری زن سارق در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۳۹۰۰

دستگیری زن سارق در گیلان

فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: زن سارقی که در آرایشگاه‌های زنانه بندرانزلی کیف مشتریان را سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "مجید حسینی"  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف دستی در آرایشگاه‌های زنانه بندرانزلی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس با انجام تحقیقات و بررسی میدانی متهم را شناسایی کرد افزود: متهم در یکی از آرایشگاه زنانه توسط متصدی آن شناسایی٬ و پس از تماس با پلیس ٬110 ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی بیان داشت: متهم 27 ساله در بررسی فنی پلیس به سرقت 5 کیف زنانه در آرایشگاه‌های شهرستان بندرانزلی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل سکونت سارق، 5 کیف زنانه سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی بندرانزلی در پایان با اشاره به اینکه سارق دستگیر شده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، از قرار دادن اشیا قیمتی و یا کارت‌های بانکی همراه با رمز در کیف٬ خودداری کنند و در هنگام حضور در اماکن عمومی مراقبت بیشتری از اموال خود داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستور کار پلیس سرقت فرمانده انتظامی برنا سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند