Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد حسن انصاری رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت کشور با حضور در جمع خبرنگاران آمار ثبت‌نام‌های چهار روز گذشته را اینگونه بیان کرد: طبق کمیته اطلاع رسانی وزارت کشور تا ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه ظهر چهارمین روز ثبت نام سه هزار و ۷۷۱ نفر در سراسر کشور در انتخابات ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمار روز چهارم افزود: تا ساعت ۱۳:۴۵ ظهر امروز تعداد ۹۶۰ نفر در سراسر کشور ثبت نام کرده‌اند که ۶۹۱ نفر از آنها قطعی شده است.

انصاری اضافه کرد: از این تعداد ثبت نام‌کنندگان ۶۱۹ نفر مرد و ۷۲ نفر زن بوده‌اند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آخرین آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان سراسر کشور چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به طور پیوسته برگزار شده است.

کد خبر 6092117 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • تصاویر نشست استانداران سراسر کشور 10 اردیبهشت
  • جمعی از معلمان سراسر کشور چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است