Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@10:21:27 GMT

بهترین دکتر تزریق ژل در تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۴۰۶۰

بهترین دکتر تزریق ژل در تهران

یکی از روش های رسیدن به زیبایی که امروزه در بین مردم رواج دارد تزریق ژل می باشد که با استفاده از این روش به نتایج جالب توجهی می رسند. بنابراین همه دوست دارند بدانند که بهترین کلینیک تزریق ژل کجاست و یا هزینه تزریق ژل چقدر است و یا از همه مهمتر بهترین دکتر تزریق ژل کیست که بتوان به او و موادی که استفاده می کند اعتماد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله با ما همراه شوید تا بتوانیم در این زمینه شما را کمی راهنمایی کنیم تا بتوانید یک انتخاب خوب و به صرفه داشته باشید.

تزریق ژل

با توجه به جنس پوست، وراثت، روش زندگی، محیط، رطوبت یا خشکی محل زندگی و میزان بودن در جلو اشعه خورشید پوست دچار پیری و چین و چروک خواهد شد. اما اگر این چین و چروک را رفع کنیم قطعا چهره ای جوان تر و جذاب تر خواهیم داشت که یکی از روش های خوب که بسیار عالی هم جواب می دهد و روشی غیر جراحی است تزریق ژل می باشد. تزریق ژل جهت جوانسازی پوست به خوبی چین و چروک رو پوست را از بین می برد که ظاهر شما را بسیار جوان تر خواهد کرد.

کاربرد تزریق ژل

یکی از کاربرد های تزریق ژل در پوست برای پر کردن چین و چروک روی پوست در قسمت های از روی صورت مثل خط لبخند، خط غم یا اخم، خطوط دور چشم، خطوط روی پیشانی و یا حتی تزریق ژل جهت گونه گذاشتن استفاده می شود. کاربرد دیگر تزریق ژل لب می باشد و برای کسانی که لب های کوچکی دارند انجام می شود. اما از تزریق ژل فقط در همین موارد استفاده نمی شود و کاربردهای بسیاری دارد که از این موارد می توان به تزریق ژل در زیر چشم ، پیشانی، سینه، باسن ، واژن، بینی ، چانه، دور چشم، زانو، پشت پلک، اصلاح زاویه فک و ... اشاره کرد. معمولا کار تزریق ژل در کلینیک های زیبایی انجام می شود و می توانید برای انجام تزریق ژل به کلینیک های زیبایی که متخصص های خوب و با قیمت های مناسب دارند مراجعه کنید.

تزریق ژل

فواید تزریق ژل

کم شدن و از بین رفتن چین و چروک روی پوست گرفتن زاویه مناسب و بهتر شدن طرح صورت بهتر شدن حالت لب ها و افزایش حجم آن با تزریق ژل برای گونه قطعا صورت خوش فرم و زیبایی خواهید داشت.

اما فواید تزریق ژل به همین جا ختم نمی شود با تزریق ژل اسید هیالورونیک به پوست علاوه بر فرم دادن به ناحیه مورد استفاده از اثرات طبیعی آن این است که می تواند باعث ایجاد پوستی صاف و مرطوب و جوان شود. در اصل ژل اسی هالورونیک به این صورت عمل می کند که فضای بین الیاف کلاژن و الاستین پوست را مملو از آب می کند و با نگه داشتن آب در پوست باعث شادابی، جوانسازی پوست و افزایش حجم پوست میشود. درست است که این ماده جلوی پیری را نمی گیرد ولی باعث می شود این روند کند تر انجام شود و خیلی دیرتر نیاز به کشیدن پوست داشته باشیم.

انواع ژل های موجود جهت تزریق ژل

ژل قابل جذب: این نوع دارای کلاژن می باشد و بعد از مدتی جذب پوست می شود. ژل دیر جذب: این نوع دارای ساختاری مشابه استخوان می باشد که از ترکیبات اسید لاکتیک تهیه می شود. این نوع از ژل ها تقریبا یک سال و نیم اثر دارند که در انتها شبیه به گلوله های کوچک در می آیند. ژل غیر قابل جذب: این نوع دارای ترکیبات اکرولیک هستند و به هیچ وجه جذب پوست نمی شوند.

تزریق ژل

تزریق ژل زیبایی به چه صورت انجام می شود؟

معمولا ژلی که برای تزریق استفاده می شود دارای مواد بی حسی موضعی هستند که باعث می شود درد زیادی حس نشود و این میزان درد به حداقل برسد. بعد از تزریق ژل روی محل تزریق یخ قرار می دهند و باید این نکته مهم را حتما باید در نظر داشته باشید که میزان تزریق ژل بسیار با اهمیت است زیرا که با تزریق مقدار زیاد آن قسمت مصنوعی دیده می شود و پف کرده دیده خواهد شد. همچنین تزریق مقدار کم باعث کم بودن تاثیر آن خواهد بود که تاثیر زیادی در رفع چین و چروک و یا هدف نهایی نخواهد داشت. این نکته را در نظر داشته باشید که با تزریق ژل ممکن است محل تزریق کبود شود و یا ورم و قرمزی داشته باشد حتی شاید دچار حساسیت و خونریزی شوید که همه این مشکل ها در مدت کمتر از ۲۴ تا ۴۸ ساعت به کلی از بین خواهند رفت.

در موارد بسیار نادر و خیلی کم ممکن است بدن شخص به ژل واکنش آلرژیک نشان دهد اما بهتر است بدانید این مشکل خیلی خیلی کم ممکن است اتفاق بیفتد و به طور کلی می توان گفت که این ژل ها بدون عوارض هستند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که هیچ نوع ژلی وجود ندارد که به صورت دائم بماند و بدن بعد از گذشت مدتی آن ژل را تجزیه کرده  و کم کم از بین میبرد. در گذشته از نوعی ژل استفاده میشد که قابل جذب در بدن نبود و در بدن باقی می ماند و عوارضی چون جابجایی، گلوله گلوله شدن و عفونت را داشت که در نمونه های امروزی دیگر از این جنس استفاده نمی شود و از موادی استفاده می شود که هیچ نوع عوارضی ندارد و کاملا سازگار با بدن ساخته می شوند.

چه کسانی بهتر است تزریق ژل را انجام ندهند؟

زنان شیرده یا باردار کسانی که دیابت دارند کسانی که بیماری قلبی دارند کسانی که دارای سابقه سکته مغزی دارند

چند توصیه برای زمان بعد از انجام عمل تزریق ژل:

قسمتی که ژل تزریق شده تا ۲۴ ساعت مالش ندهید. تا ۲۴ ساعت پس از تزریق ژل به لب از نوشیدنی گرم استفاده نکنید. می توانید برای کم شدن ورم از کمپرس آب سرد استفاده کنید. بهتر است رو به بالا بخوابید تا به صورت تان فشار وارد نشود. تا ده روز بهتر است آب زیاد بنوشید. قسمت تزریق شده را به هیچ وجه ماساژ ندهید.

انتخاب بهترین کلینیک تزریق ژل

امروزه با اهمیت زیادی که مردم به چهره و جوانسازی پوست خود میدهند مراکز و کلینیک تزریق ژل زیادی فعالیت می کنند که باید در انتخاب آن خیلی دقت کنید. چون ممکن است با یک انتخاب اشتباه نه تنها به زیبایی شما افزوده نشود بلکه سبب بروز مشکلات ناخواسته برای شما شود. باید در انتخاب کلینیک حتما دقت کنید که دارای سابقه خوب و کادر مجرب باشد تا بتوانند بهترین خدمات را برای شما ارائه کنند. کلینیک پوست و موی رز با داشتن تجهیزات کاملا به روز و کادر حرفه ای که از ژل با کیفیت بسیار عالی استفاده می کند در جوانسازی شما قطعا بهترین انتخاب بوده و می توانید به این مرکز اطمینان داشته باشید. انتخاب یک مرکز خوب در بین این همه مراکز متفاوت در تهران یک کار بسیار دشوار است ولی کلینیک تخصصی پوست وموی رز مرکزی است که بسیار پر طرفدار بوده و خدمات رسانی عالی دارد.

بهترین دکتر تزریق ژل

برای انتخاب بهترین دکتر تزریق ژل باید نکات زیادی را در نظر بگیرید تا بتوانید یک انتخاب خوب داشته باشید و از عمل تزریق ژل خود راضی باشید. نکاتی مثل مهارت کافی در انجام عمل، دادن مشاوره به مراجعه کننده قبل از عمل، تزریق ژل توسط خود پزشک، انجام عمل در جلسه اول و عدم نیاز به رفع نواقص در جلسات بعدی مگر در مواردی که نیاز به چند مرحله تزریق ژل باشد، شناخت کافی پزشک از زیبایی صورت و استفاده به اندازه از ژل.

 در کلینیک رز با حضور دکتر رضا روحانی می توانید با اطمینان کامل عمل تزریق ژل را انجام دهید. در کلینیک رز وتخصص دکتر رضا روحانی مراجعین می توانند با خیال راحت این مرکز را انتخاب کنند و بهترین عمل را داشته باشند و نگرانی بابت قبل و بعد از عمل نداشته باشند.

شما دوستان عزیز میتوانید جهت اطلاع دقیق از هزینه تزریق ژل با مشاوران کلینیک تخصصی پوست و مو رز با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ در تماس باشید.

www.rozclinic.com

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تزریق ژل تزریق پاکسازی پوست جوانسازی پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اجتناب از تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون

دکتر زهرا جهانگرد با تاکید بر اینکه تزریق آنتی‌بیوتیک سفتریاکسون فقط باید با تجویز پزشک و صرفاً در بیمارستان (در مکان مجهز به تجهیزات احیاء و تیم متبحر برای انجام عملیات احیاء) انجام شود، گفت: در صورت مصرف دارو در مراکز فاقد تجهیزات، منجر به عوارض دارویی شده، جان بیمار در خطر خواهد بود.

وی افزود: به‌منظور پایش علائم بالینی و تحت‌نظر به‌منظور پایش وقوع عوارض ناخواسته احتمالی، بیماران باید حداقل ۳۰ دقیقه پس از تزریق تحت نظر باشند و در صورت بروز هر گونه علائم و نشانه‌های ازدیاد حساسیت، تزریق دارو قطع و اقدامات حمایتی و درمانی لازم بر اساس علائم بالینی انجام گیرد. 

سرپرست دفتر نظارت و پایش مصرف فراورده‌های سلامت توصیه کرد: از تجویز و مصرف داروی سفتریاکسون در موارد مصرف تایید نشده و فاقد اندیکاسیون‌های تایید شده و همچنین مصرف خودسرانه و غیرمنطقی دارو‌های آنتی‌بیوتیک از جمله داروی سفتریاکسون اجتناب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • بهترین کلینیک‌ های لیزر موهای زائد آقایان در تهران
  • هشدار؛ تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • تزریق این دارو فقط در بیمارستان انجام شود
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • تزریق سفتریاکسون فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • لزوم اجتناب از تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • تزریق آنتی بیوتیک در مطب، زن جوان را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد
  • خانمی در کلاله درپی تزریق آنتی بیوتیک، کارش به مراقبت‌های ویژه کشید
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید