Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۳ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۷۰ میلیارد کالای قاچاق در فارس

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان خرم بید، ۳ هزار و ۲۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "جنتی فر" شهرستان خرم بید، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیون مظنون و آن‌ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی مأموران انتظامی از این ۲ خودرو، ۳ هزار و ۲۰۰ طاقه پارچه خارجی و قاچاق فاقد مدارک قانونی و گمرکی، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند، افزود: ارزش این محموله قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار حبیبی با بیان اینکه متهمان ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تأکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد.

کشف ۹ کیلو تریاک از خودرو کشنده ولوو در کوار

فرمانده انتظامی کوار از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۹ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ علی بابایی اظهار داشت:ماموران پاسگاه آبگرم حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو کشنده ولوو مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو میزان ۹ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت بار تریلر جا سازی شده بود کشف شد، اظهار داشت: در این خصوص یک نفر سوداگر مرگ نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

۴۰ دستگاه تلفن همراه قاچاق در خودرو پراید

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از کشف ۴۰ دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ داوود امجدی گفت: مأموران انتظامی پاسگاه "چهار برکه" این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور بندرعباس – لارستان به یک دستگاه پراید مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۴۰ دستگاه تلفن همراه قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: ارزش این محموله بر اساس اعلام نظر کارشناسان، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

توقیف ۵۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از توقیف ۳۵ دستگاه موتورسیکلت و ۱۵ خودرو متخلف طی یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: طی یک هفته گذشته، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران و خودرو‌های متخلف توسط پلیس این شهرستان اجرا و ۳۵ دستگاه موتورسیکلت و ۱۵ خودرو متخلف توقیف شدند.

او افزود: خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی با ایجاد صدای ناهنجار و مزاحمت صوتی برای شهروندان، حرکت در جهت مخالف مسیر مجاز، حرکات نمایشی، حرکت در پیاده رو و عدم استفاده از کلاه ایمنی برای خود و دیگران ایجاد خطر می‌کردند که توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد خاطر نشان کرد: هدف پلیس از اجرای این طرح‌ها، افزایش امنیت، آسایش و آرامش مردم است و شهروندان نیز ضمن رعایت قوانین و مقررات و رعایت نکات ایمنی، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو و کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق توسط مأموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای مأموریت‌های محوله و بررسی خودروهای مشکوک در عوارضی شماره سه، به یک دستگاه خودرو  مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، خاطرنشان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود درصورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور قاچاقچی سوخت نقره داغ شد

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان