Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@00:04:16 GMT

افزایش محسوس قیمت سکه/ ۱۱۱ هزارتومان گران تر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۴۲۰۴

ساعت24-امروز ۱۳ آذر، همزمان با افزایش قیمت دلار در بازار، بازار طلا و سکه نیز روند صعودی را در پیش گرفت.

 امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۴ میلیون و۵۱۷ هزارتومان رسید که افزایش ۱۱۱ هزارتومانی را نشان می دهد این درحالی است که دلار نیز با قیمت ۱۲ هزار و ۷۰۶ تومان در بازار خرید و فروش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین هر قطعه سکه تمام بهارآزادی طرح قدیم با قیمت۴ میلیون و۲۷۵ هزارتومان داد و ستد شد که کاهش ۴۵ هزارتومانی رانشان می دهد.

هر قطعه نیم سکه با افزایش ۴۴ هزارتومانی، ۲ میلیون و۳۸۲ هزارتومان و هر قطعه ربع سکه با افزایش ۳۳ هزارتومانی، یک میلیون و۵۴۲ هزارتومان بود.

 در آخر، سکه یک گرمی ۹۱۱ هزارتومان ارزش گذاری شد و هرگرم طلای ۱۸ عیار با افزایش نزدیک به ۷ هزارتومان ۴۴۸ هزارو۸۰۰ تومان تعیین شد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال

غلامحسین بهمنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: همه ساله در ۶ ماهه نخست سال پیک مصرف تولید است که مسئولان با برنامه ریزی مناسب در خصوص واردات و اشباع بازار  می‌توانند از التهابات قیمت جلوگیری کنند.

او نرخ مصوب هرکیلو شکر برای مصرف کننده را ۳۴ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نبود سیاست و برنامه ریزی مناسب موجب شده تا قیمت هرکیلو شکر در بازار به بالای ۴۰ هزارتومان برسد.

بهمنی با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست سال روزانه ۷ تا ۸ هزارتن شکر مورد نیاز است، گفت:  با توجه به آنکه شکر کشت پاییزه تنها ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزارتن است، از این رو انتظار می‌رود یک میلیون تن کسری از طریق واردات تامین شود تا نوسانی در بازار رخ ندهد.

دبیر اسبق انجمن تصفیه کنندگان شکر ادامه داد: بنابر آمار قیمت هرتن شکر خارجی تحویل بنادر ۵۶۰ یوروست که با احستاب ارز نیما، برای واردکننده ۲۲ تا ۲۳ هزارتومان تمام می‌شود و بدین ترتیب هرکیلو شکر تصفیه شده در سامانه بازارگاه ۲۸ هزارتومان عرضه می‌شود.

او با بیان اینکه سالانه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزارتن شکر در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: بنابر آمار سالانه یک میلیون و ۴۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزارتن شکر در داخل تولید و مابقی با احتساب ذخایر استراتژیک وارد کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد