Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در جریان کارگاه توجیهی برگزاری هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از پوستر این آزمون قرآنی رونمایی شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، کارگاه توجیهی برگزاری هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت استان لرستان امروز چهارشنبه، سیزدهم آذرماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت این اداره‌کل و کارشناسان قرآنی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های تابعه برگزار و طی آن از پوستر این آزمون رونمایی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در این مراسم با اشاره به تغییر سیاست‌های معاونت قرآن و عترت وزارت در خصوص برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت، گفت: با توجه به تغییر رویکرد معاونت قرآن و عترت در خصوص برگزاری آزمون سراسری، نیاز بود که کارشناسان قرآنی ادارات شهرستان‌ها در جریان شیوه‌نامه جدید قرار گرفته تا کیفیت برگزاری این رویداد افزایش یابد.

وی افزود: طی هفته گذشته، همین کارگاه را با حضور مدیران مؤسسات قرآنی استان و با همکاری اتحادیه مؤسسات مردمی قرآن و عترت و اداره‌کل تبلیغات اسلامی برگزار کردیم تا هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و خللی در برگزاری این رویداد به وجود نیاید.

در ادامه این کارگاه شیوه‌نامه جدید برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت برای کارشناسان قرآنی شهرستان‌های تابعه تشریح شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فعالیتهای قرآنی رونمایی ارشاد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد

غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله استانی چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در ۱۱ رشته و در ۲ بخش آوایی و پژوهشی در یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مداحی و دعاخوانی، اذان، انشای نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و... برگزار می‌شود.

غفاریان اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر طی دو روز و به صورت مجزا با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری که مردادماه امسال به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و مازندران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود