Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:07:38 GMT

غیبت بیل در تمرین رئال پس از 3 روز استراحت

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۴۵۸۵

غیبت بیل در تمرین رئال پس از 3 روز استراحت

گرت بیل بدون دلیلی واضح و مشخص در تمرین روز گذشته رئال غایب بود.

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان سرمربی رئال پس از برتری 1-2 تیمش در زمین آلاوس، به ستاره هایش سه روز استراحت داد اما روز گذشته و پس از 72 ساعت مرخصی، گرت بیل به جای حضور در تمرین گروهی، به سالن بدنسازی رفت.

او تنها بازیکن غیر از مصدومان تیم بود که در تمرینات حضور پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین روز گذشته رئال ساعت 17 به وقت محلی شروع شد و بیل با وجود اینکه در نیمه دوم بازی با آلاوس بدون اینکه مصدوم شود، تعویض شده بود، شرایط حضور در تمرینات گروهی را نداشت. او دقیقه 67 جای خود را به رودریگو داد و باشگاه نیز در مورد مصدومیت احتمالی او هیچ اظهارنظری نکرده است.

 

 

 

 

بیل در بازی با سوسیداد و پی اس جی نیز به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و از سوی رئالی ها مورد اعتراض قرار گرفت. هواداران هنوز او را به خاطر پرچم:« به ترتیب، ولز، گلف و رئال» در جشن صعود ولز به مرحله نهایی یورو 2020 نبخشیده اند.

 

در تمرین رئال همچنین ادن هازارد، لوکاس واسکز و خامس نیز حضور نداشتند. هازارد شاید از هفته بعد به تمرینات برگردد ولی دو بازیکن دیگر، شرایط شان نامشخص است. ناچو فرناندز نیز پس از دو ماه مصدومیت، بدون مشکل با سایر بازیکنان تمرین کرد.

 

رئال مادرید گرت بیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!