Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@02:59:43 GMT

هشدار به متقاضیان دریافت یارانه بنزین

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۴۶۲۰

ایرنا نوشت: کلاهبرداران همواره منتظر موقعیت‌های مناسب برای رسیدن به خواسته‌های خود هستند، این بار سبد حمایت معیشتی این فرصت را در اختیار آنها قرار داده است.

بامداد ۲۴ آبان ماه قیمت بنزین سهمیه‌ای ۱۵۰۰ تومان و قیمت هر لیتر بنزین آزاد هم به سه هزار تومان رسید. با افزایش قیمت بنزین مقرر شد سبد حمایت معیشتی در سه مرحله (۲۷ آبان، ۳۰ ابان و دوم آذرماه) برای ۶۰ میلیون نفر واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از واریز مرحله سوم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سرپرستان خانواری که مشمول سبد حمایتی دولت نشده‌ و خود را واجد شرایط دریافت این مبلغ می‌دانند، از ساعت هشت  سوم آذرماه می‌توانند درخواست خود را با ارسال شماره ملی (سرپرست خانوار) به کد دستوری #۶۳۶۹* اعلام و ثبت کنند.

از همان تاریخ بود که همواره به مردم هشدار داده می‌شد که مراقبت پیامک‌های تقلبی با مضامین ثبت نام برای دریافت سبد حمایتی، ارسال اطلاعات بانکی به سامانه‌های معرفی شده باشید. با این حال هنوز هم خیلی از افراد نسبت به این هشدارها بی اطلاع هستند و در مراجعات مختلف از ثبت اطلاعات بانکی خود در سامانه‌های تقلبی خبر می‌دهند.

برای نمونه یکی از خبرنگاران اعلام کرد پیامکی با این مضمون که «پیامک شما قطع شد برای ثبت نام در لینک iranianassistance.com » ارسال شده است.

وی افزود: وقتی وارد سامانه اعلام شدم نام و نشان سازمان هدفمندی یارانه‌ها در این سایت قابل مشاهده بود. همچنین در این سایت اعلام شده بود که برای اعلام نیازمندی یارانه نقدی فرم مورد نظر تکمیل شود در غیر این صورت تا آخر ماه یارانه نقدی حذف می‌شود.

همچنین در سامانه تقلبی اعلام شده افراد باید مبلغ ۲ هزار تومان بابت کارمزد ثبت نام یارانه نقدی واریز می‌کردند.

نکته قابل توجه این است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روزهای گذشته تنها سامانه Hemayat.mcls.gov.ir  را برای ثبت درخواست مجدد بسته حمایتی اعلام کرده است و برای ثبت درخواست در این سایت نیاز به واریز مبلغی به عنوان کارمزد نیست و همواره تاکید شده که  سایت‌های دیگر که از سوی مراجع غیر از وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی اعلام می‌شود تقلبی است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی

شماری از شهروندان بندرعباسی از بسته بودن سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن گلایه دارند و خواستار اعلام زمان بازگشایی سامانه شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در این خصوص گفت: سامانه به محض تعیین تکلیف متقاضیانی که پیش از این نام نویسی کرده اند برای ثبت نام مجدد در دسترس قرار می‌گیرد.

سعید حاجبی افزود: طی مدت سه سال فراهم بودن امکان ثبت نام در سامانه ۸۰ هزار نفر در بندرعباس نام نویسی کرده اند که تاکنون پالایش ۶۰ هزار نفر انجام شده است.

وی گفت: مبلغ آورده برای متقاضیان تغییر نکرده و ۴۰ میلیون تومان است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: قیمت تمام شده برای هر واحد براساس تاریخ روز است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خبر تلخ برای فیلم بازها؛ وبسایت Subscene به زودی تعطیل می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ این استان‌ها هشدار نارنجی دریافت کردند
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان
  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • هشدار قالیباف نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی