Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:07:08 GMT

هرجا به جوانان اعتماد شده، کشور ضرر نکرده است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۴۷۹۲

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی جوانان ما باید مبارزه را به سمت تولید علم و بی‌نیازی به خارج ادامه دهند.

‌به گزارش ایسنا،‌ حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در مراسم بزرگداشت روز دانشجو و تبیین بیانیه گام دوم که در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین، پیشوا و قرچک برگزار شد،‌ بیان کرد: مقام دانش و دانشجو بسیار بالاست و دانشجو باید بداند آگاهی های وی در همه زمینه ها بالاتر از دیگر اقشار است و وقتی فارغ التحصیل شد باید برای جامعه موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دانشجوی خواهر باید در حوزه تربیت فرزند و نسل صالح بسیار تاثیرگذار باشد. دانشجو بداند برای ارتقای فرهنگ علم و آگاهی های دانش قدم به این مرکز گذاشته است و تحت تاثیر جریانات معاند قرار نگیرد.

محمودی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی انتقال روند جریانی به سوی تکامل است و مخاطب اصلی این بیانیه جوانان هستند. بنابراین هدف مقام معظم رهبری از مخاطب قرار دادن جوانان بهره گیری از تفکر، ایده و تلاش است و می‌بینم هر جا که به جوانان اعتماد و برای آنها سرمایه گذاری شده کشور ضرر نکرده است.

ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گریزی به چهل سال گذشته انقلاب زد و ادامه داد: قبل از انقلاب و پس از انقلاب اسلامی جوانان ما روحیه استکبار ستیزی داشتند و در روز 16 آذر به همین خاطر تعدادی دانشجو شهید شدند و در گام دوم انقلاب اسلامی جوانان ما باید مبارزه را به سمت تولید علم و بی نیازی به خارج ادامه دهند.

وی گفت: جوانان ما باید بدانند ما برای چه انقلاب کردیم، در قبل از انقلاب دانشجو نمی بایست تولید علم و خلاقیت می کرد، اگر دانشجویی هم به این امر مبادرت می ورزید، سریعا به کشورهای خارج منتقل و از وی برای خودشان بهره می بردند.

این مقام مسئول ادامه داد: به برکت وجود انقلاب اسلامی ما در همه زمینه ها پیشرفت کردیم و می بینید مقام های عالیه علمی و نظامی ما در جهان جزو بالاترین هاست و این هم بخاطر اعتماد به شما جوانان بوده است و به همین خاطر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسئولیت شما جوانان را سنگین تر نموده است.

امام جمعه موقت ورامین گفت: در چهل سال گذشته سنگ اندازی و دشمنی چه از خارج و چه از داخل در مسیر این انقلاب دیده ایم مانند جنگ تحمیلی، فتنه ها، خیانت ها و... که همه اینها به لطف خدای متعال و درایت امام و مقام معظم رهبری و حمایت مردم همیشه در صحنه خنثی شده است و بدانیم این دشمنی ها روز به‌روز بیشتر و برای ما سخت تر خواهد شد.

وی ادامه داد: ایراد بسیار زیاد بوده است، این ایراد ها به دین و انقلاب نیست بلکه به عملکرد مسئولین بوده است.

وی در پایان به اقتدار نظام در چهل سال گذشته اشاره کرد و گفت: ما باید نقاط ضعف چهل سال گذشته را مورد ارزیابی قرار دهیم و برای شروع گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان احیای نقاط ضعف به سمت تکمیل نقاط مثبت حرکت کنیم و این راه با همت شما با سلاح معنویت، تحلیل درست مسائل سیاسی، تلاش و دلسوزی مسئولین میسر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران 16 آذر روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900983

دیگر خبرها

  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب