Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صفوی با بیان اینکه اقتدار و عزت ایران اسلامی را مدیون شهدا هستیم گفت: تصاویر شهدا بر روی دیوارهای شهر تاثیر خوبی بر روحیه مردم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت الاسلام«محمد حسین صفوی» در یادواره شهدای دانشجو آستارا که با حضورخانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدای دانشجو و دانشجویان و مسئولین محلی در محل سالن نبی‌اکرم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تصریح کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در قالب یادواره‌ها باید تداوم داشته باشد چراکه دشمنان اسلام برای کمرنگ کردن فرهنگ شهادت و ایثار، علیه اینگونه مراسم‌ها توطئه می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا عطر و بوی شهدا را می‌دهند، افزود: باید حرمت خانواده‌های معظم شهدا را نگه داریم و خدمتگزار آنان باشیم.

 

حجت الاسلام صفوی با اشاره به این فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند« ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد»،خاطرنشان کرد: اقتدار و عزت ایران اسلامی را مدیون شهدا هستیم.

 

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه شهدا به خاطر اسلام، انقلاب و دفاع از کیان کشور جان خود را تقدیم کردند، تصریح کرد: باید راه شهدا را با تمام توان ادامه دهیم.
 

وی با اشاره به اینکه زمانی در دیوارهای شهر تصاویر و نوشته‌هایی با مضامین شهید و شهادت را می‌دیدیم که تاثیر خوبی بر مردم داشت، افزود: در حال حاضر دیوارهای شهر جای خود را به موضوعاتی همچون دنیاطلبی و دنیاگرایی داده‌اند.

 

حجت الاسلام صفوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شاه بیت بیانیه گام دوم انقلاب بر سه کلید واژه خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی استوار است، اظهارکرد: تمدن‌سازی همان تلاش برای ایجاد و استقرار حاکمیت خدا در سراسر کره زمین است که ما به دنبال آن هستیم و آن انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود(عج) است.

 

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان به رشادت‌های شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: اگر شهدای مدافع حرم مقابل جریان داعش وابسته به صهیونیسم جهانی نمی ایستادند و از بین نمی بردند اثری از دین، دینداری و جبهه مقاومت باقی نمی‌ماند.

 

وی قدردانی از شهدا را یک تکلیف الهی دانست و خاطرنشان کرد: راه شهدا باید تداوم داشته باشد تا دشمن در رسیدن به اهدافش ناکام بماند.

 

حجت الاسلام صفوی با بیان اینکه امیدمان باید به کلید نصر خدا باشد نه کلید کدخدا، گفت: مسیر رسیدن به اوج قله‌های عزت و افتخار را با تمام توان ادامه می‌دهیم و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام می‌گذاریم.

 

مداحی خلیل خوبکار در سوگ شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم و روایتگری از دیگر بخش‌های این آیین معنوی در آستارا بود.

 

گفتنی است، شهرستان مرزی بندر آستارا در دوران دفاع مقدس ۶ شهید والامقام به نام‌های شهیدان داور مسعودپی، فریبرز اشجعی، اردشیرعین‌الله‌زاده، عباس نجف‌یار، محرم باقی و هاتف آریه‌بندان را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد انتخابات مجلس انتخابات مسجد مسجد کانون های مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر بندر آستارا انقلاب اسلامی یادواره شهدا دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است

سردار عباس مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه استان سمنان حدود سه هزار شهید دارد، تاکید کرد: وصیت نامه یک هزار و ۲۴۱ نفر از شهدای استان با هدف تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در استان سمنان منتشر شده است.

وی با بیان اینکه انتشار دیگر وصیت نامه های شهدای استان سمنان در دست اقدام است، افزود: پژوهش های اسنادی نیز درباره وصیت نامه های شهدای استان صورت گرفته تا بدانیم که برای مثال کدام موضوعات بیشترین فراوانی را در وصایای شهدای گرانقدر استان داشته است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان همچنین از ثبت خاطرات همسران، مادران و پدران و نزدیکان شهدا در قالب برنامه های مختلف خبر داد و بیان کرد: استان سمنان توانست رتبه سوم جشنواره «افتخار من» را موضوع ثبت خاطرات نزدیکان شهدا به دست بیاورد.

مطهری با بیان اینکه یکی از مهمترین محورهای ثبت این خاطرات، پرداخت به زندگی شهدا و همچنین انتقال سیره شهدا به نسل جوان است، ابراز کرد: جهاد تبیین و الگو سازی برای نسل جوان آتیه ساز ایران اسلامی محورهای این دست فعالیت ها هستند.

وی در ادامه از برگزاری یادواره شهدای روحانی در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: روز پانزدهم اردیبهشت ماه یادواره شهدای روحانی شهرستان شاهرود ساعت ۱۰:۳۰ صبح در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهرستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6092730

دیگر خبرها

  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • حجت الاسلام‌والمسلمین معزی: روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی
  • اردیبهشت زمان سفر سرزمین لاله های سر به زیر
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد