Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین شماره از گاهنامه علمی تخصصی انجمن مهندسی بهداشت حرفه‌ای «لیام» به همت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند منتشر شد. به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، دومین شماره از گاهنامه علمی تخصصی انجمن مهندسی بهداشت حرفه‌ای «لیام» به همت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند منتشر شد.
در این ماهنامه به موضوعاتی همچون آنچه از ارشد حرفه‌ای باید بدانید، فرسودگی شغلی یک بیماری است، اضافه کاری خطر ابتلا به افسردگی شدید را افزایش می‌دهد، راهکارهای پیشنهادی به مسئولین و مصاحبه با ابوالحسن نژاد عضو هیئت علمی مهندسی بهداشت حرفه ای پرداخته شده است که می‌توانید آن را در نسخه دیجیتالی نشریه بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای مشاهده این نشریه اینجا را کلیک کنید.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشریه دانشجویی نشریه علمی علوم پزشکی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، شرکت کنندگان با شعار‌های مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل انزجار خود را از اقدام دولت امریکا در سرکوب جنبش دانشجویی و حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های این کشور اعلام کردند.
ملکوتی از مدرسین دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز در این تجمع با اشاره به بیداری جوامع و مردم جهان و حمایت اکثر ملت‌ها از مظلومیت مردم غزه گفت: امریکا به عنوان شریک جرم رژیم اشغالگر قدس باید محاکمه شود و ملت‌های ازاده جهان اجازه فروش سلاح به این رژیم کودک کش را به قدرت‌های استکباری ندهند.

دیگر خبرها

  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • فصلنامه ریاضیات و علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم اسکوپوس شد
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف