Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲ کوهنورد گمشده در ارتفاعات شهرستان آستارا در استان گیلان پیدا شدند و تلاش برای نجات کوهنوردی سوم ادامه دارد. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، گزارشی مبنی بر گرفتار شدن یک نفر از روز دوشنبه در ارتفاعات روستای خانه‌های آسیاب آستارا به تیم هلال احمر این شهرستان داده شد که بلافاصله امدادگران این شهرستان به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر شهرستان آستارا عملیات نجات ادامه دارد اما خبری از شخص گمشده نیست و همچنان عملیات نجات از روز دوشنبه تاکنون ادامه دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: روز دوشنبه یک مورد گزارش در خصوص مفقود شدن یک نفر در ارتفاعات شهرستان آستارا به واحد کنترل و هماهنگی عملیات آستارا اعلام شد.

3 کوهنورد مفقود شده گیلانی نجات یافتندعملیات جست‌وجو تا یافتن کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات کی‌نو ادامه داردگرفتار شدن کوهنوردان در ارتفاعات «شیرز» کوهدشت؛ عملیات نجات پایان یافت

سامان ساسانیان با بیان اینکه این گزارش توسط 2 نفر از دوستان این گمشده که همراه هم بودند دریافت شد  بیان کرد: پس از دریافت گزارش، بلافاصله یک تیم کامل هلال احمر به محل اعزام شدند اما با وجود تداوم عملیات امداد و نجات همچنان خبری از این گمشده نیست.

به گفته معاون سیاسی اجتماعی فرماندار آستارا به احتمال زیاد مه گرفتگی، کاهش دید، نداشتن تجهیزات یکی ازعوامل اصلی این اتفاق بوده است.

به گزارش تسنیم، شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی‌الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و ارتفاعات سرسبز و پوشیده از جنگل‌های طبیعی بهارستان و منطقه حیران دراین شهرستان در فصول بهار و تابستان مورد توجه گردشگران و کوهنوردان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/617/ ت

R7877/P/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ساعت ۸:۱۰ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجاتگران هلال‌احمر اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار ،نجاتگران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیداکردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت،همچنین انتقال امن به پایین دست،مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

وی درادامه گفت : مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد