Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@05:56:07 GMT

متهم بین المللی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۴۹۹۷

متهم بین المللی دستگیر شد

خبرگزاری میزان- سردار شیرزاد از دستگیری و استرداد فردی به اتهام فروش مال غیر به مبلغ یک میلیارد ریال به کشور خبر داد. تاریخ انتشار: 15:17 - 13 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۸۸۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار هادی شیرزاد  اظهار داشت: براساس دستور مقامات قضائی، فردی به اتهام فروش مال غیر به مبلغ یک میلیارد ریال، تحت پیگرد پلیس بین الملل ناجا قرار گرفت؛ با انجام تحقیقات لازم مشخص شد فرد مذکور به یکی از کشور‌های منطقه متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: واکنش مقام راهنمایی و رانندگی به اعلام موقعیت پلیس در «ویز»

وی افزود: پلیس بین الملل ناجا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بانک‌های اطلاعاتی سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه متهم اعلان قرمز صادر و آن را در کشور محل اختفاء ردیابی و مورد شناسایی قرار داد.

رئیس پلیس بین الملل ناجا تصریح کرد: در نهایت بر اساس اعلان قرمز صادره و هماهنگی‌های انجام شده با پلیس آن کشور، متهم دستگیر شد.

سردار شیرزاد خاطر نشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور محل اختفاء، متهم به کشور انتقال و جهت طی مراحل قانونی و پلیسی تحویل مقامات قضائی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس پلیس بین المللی ناجا متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد

سرهنگ علی توکلی فرمانده انتظامی اشنویه گفت: در تداوم طرح‌های امنیت محله محور و با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در عملیاتی ضربتی، یک کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه‌دار را دستگیر کردند.

وی افزود:  متهم در بازجویی به چندین فقره کلاهبرداری اعم از جواهرات و پول نقد اعتراف کرده است.

سرهنگ توکلی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی نسبت به عودت مبلغ قابل توجهی از کلاهبرداری به مال‌باختگان اقدام شد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • پلیس، گرداننده فراری چند شرکت هرمی را به کشور بازگرداند
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور