Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه یک، جنبش دانشجویی و مطالبه گری تخصصی در حوزه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید محور اصلی برنامه «ثریا» است.

این برنامه با حضور نمایندگان تشکل های دانشجویی از جامعه اسلامی دانشجویان، بسیج دانشجویی، جنبش عدالتخواه دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ثریا» به تهیه‌کنندگی محسن مقصودی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که امشب چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۹:۴۵ روی آنتن خواهد رفت.

کد خبر 4788806 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه ثریا شبکه یک سیما برنامه تلویزیونی تئاتر ایران فیلم سینمایی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر کنسرت موسیقی سینمای مستند فیلم کوتاه جایزه سینمایی موسیقی پاپ تئاتر شهر موسیقی کلاسیک حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • کتک خوردن دانشجویان معترض به نسل کشی در فرانسه
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • چرا صدای جنبش‌های دانشجویی عربی در حمایت از فلسطین بلند نمی‌شود؟
  • خیزش دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی ظرفیت جهانی شدن دارد
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند