Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی، سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ری با آیت الله محمدی ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ آیت الله محمدی ری شهری در این دیدار که در روز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، برگزار شد، ضمن تبریک ایام باسعادت ولادت این امامزاده لازم التکریم و محدث والامقام(ع)، اظهار امیدواری کرد که به برکت وجود این بارگاه نورانی و با تلاش بیشتر، خدمات موثرتری در ادامه خدماتی که مسئولان قبل داشته اند؛ از سوی مسئولان جدید فرمانداری ارائه گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بیان کرد: هر کس در هر جایی خدمت می کند باید خدمتش در جامعه اثربخش و ملموس باشد و آثار آن را مردم در زندگی خود ببینند، زیرا اگر اثر مثبتی دیده نشد و مردم ناراضی بودند، خداوند هم رضایتی نخواهد داشت.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به عبارتی از امیر المؤمنین(ع) که در انتهای نامه ای خطاب به مالک اشتر بیان شده، تصریح کرد:  امیر المومنین(ع) در این دعا می فرمایند، از خدا می خواهم که هم به من توفیق دهد و هم به تو توفیق دهد به آنچه که رضای خودش در آن است؛ و بر تبیین رضایت خداوند از خدمتگزاران در نظام علوی می فرماید: خداوند سبحان از خدمتگزاری راضی است که دلیل روشنی بر درستکاری نزد خدا و خلق داشته باشد و نیک نامی برای کارگزار و آثار کارش در کشور محسوس و ملموس باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کسی که مسئولیتی دارد، باید هم پاسخگوی مردم و هم پاسخگوی خدا باشد؛ این دو ویژگی لازمه کسب رضای خداوند است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با بیان این مطلب که رضایت مردم در نظام علوی یک اصل است، گفت: مسئولین اگر در امور، ابهام انگیز عمل کنند و توجیهی نداشته باشند، مورد پسند و رضایت خداوند نیست؛ بنابراین اموری که عموم مردم را در نظام اسلامی ناراضی می کند از سوی هر فردی در هر سمت و نهادی سر بزند مورد رضای خداوند نیست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت فرماندار قرآن مردان نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

دَخَلتُ على أبی الحسَنِ العَسکرِیِّ علیه ‏السلام فقالَ: «أینَ کُنتَ؟ فَقُلتُ: زُرْتُ الحُسینَ علیه ‏السلام، قالَ: أما إنّکَ لو زُرْتَ قَبرَ عبدِ العظیمِ عِندَکُم لَکُنتَ کَمَن زارَ الحُسینَ بنَ عَلِیٍّ علیهماالسلام؛» «راوی: یکى از اهالى رى گفت: خدمت امام هادى علیه ‏السلام مشرّف شدم. حضرت پرسید: کجا بودى؟ عرض کردم: به زیارت حسین علیه ‏السلام رفته بودم. حضرت فرمود: بدان که اگر قبر عبدالعظیم در شهر خودتان را زیارت کنى، همچون کسى باشى که حسین بن على علیهماالسلام را زیارت کرده باشد.»

منبع: ثواب الأعمال: ج ۱، ص ۱۲۴

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • تعویض پرچم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فیلم
  • فیلم/ حال و هوای شب رحلت حضرت عبدالعظیم(ع) در حرم آن حضرت
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)