Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری فردی که با استفاده از بیمه نامه‌های جعلی مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از بیمه گزاران کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت، گفت: بیست و دوم آبان ماه امسال یکی از نمایندگان شرکت‌های بیمه گذار با مراجعه به اداره ۱۳ این معاونت اعلام کرد، فردی به نام مجتبی ۳۷ ساله که قبلا به عنوان کارگذار در نمایندگی بیمه فعالیت می‌کرده و به قوانین و امورات بیمه آشنا می‌باشد، پس از منفک شدن از نمایندگی به افراد و شرکت‌های مختلف مراجعه و با وعده ارائه بیمه نامه‌های اقساطی اقدام به عقد قرارداد و سپس صدور بیمه نامه جعلی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شاکی اظهار داشت متهم وجوه قابل توجهی از بیمه گران دریافت کرده است، بیان داشت: شاکی ادامه داد: مشتریان بیمه پس از بروز حوادث و مراجعه به بیمه، متوجه جعلی بودن بیمه نامه‌ها شده اند؛ به دنبال آن به اداره مرکزی بیمه مراجعه و شکایت‌هایی را در این خصوص طرح کرده اند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت گفت: در تحقیقات پلیسی کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه متهم را در شمال تهران شناسایی کنند و در یک عملیات پلیسی، با دستور قضائی وی را در بیست و دوم آبان ماه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با بازرسی از مخفیگاه متهم ۴۰۰ فقره بیمه نامه جعلی که صادر و تحویل مشتریان شده بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزشی ریالی اموال کلاهبرداری شده را بیش از ۴ میلیارد تومان برآورد کرده اند، گفت: با انتقال متهم به اداره مبارزه با جعل پلیس آگاهی وی به جرم ارتکابی اعتراف و در نهایت با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه ۱۳ داسرای ناحیه ۳۲ تهران روانه زندان شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت پلیس آگاهی جرم زندان معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.

وی گفت: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 6088350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه