Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه ستاد انتخابات آستارا در روزهای گذشته میزبان چهره‌های مختلفی بود که با هدف خدمت به مردم، حل مشکلات جوانان و توسعه شهرستان ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، دبیرخانه ستاد انتخابات آستارا از ۱۶ آذر میزبان چهره‌های مختلفی بود که خود را به فرمانداری رسانده تا داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شوند و در میان آنها از چهره های شناخته شده گرفته تا کسانی که در ماه‌های اخیر اسمی از آنان برای این رقابت شنیده نمی‌شد، به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا به میان چند نفر از این داوطلبین در دبیرخانه ستاد انتخابات شهرستان رفته تا اهداف و برنامه های آنان را به اطلاع شهروندان برساند.

 

«اسد معانی» که در رشته مدیریت دولتی و مدیریت مالی تحصیل کرده و برای اولین بار در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام می‌کند، خود را معاون پیشین توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مدیرکل سابق دیوان محاسبات استان گیلان معرفی کرد و گفت: از مشکلات و دغدغه‌های مردم آگاهم.

 

وی افزود: آستارا سرشار از پتانسیل است و باید از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه شهرستان استفاده کرد.

 

معانی با بیان اینکه تابع قانون هستم، گفت: قانونگذاری و نظارت بر اجرای آن از وظایف اصلی نمایندگان مجلس است و اگر مردم بنده را انتخاب کردند در راستای توسعه بیش از پیش آستارا از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

 

«امید گرویان» نیز از دیگر کاندیداهای انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی است که برای بار اول داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی شده است او تحصیلات خود را در رشته مدیریت دولتی ـ توسعه منابع انسانی گذرانده و خود را کارمند اداره کل گمرک آستارا معرفی می‌کند و می‌گوید برای تحقق شعار رهبر انقلاب پا به عرصه انتخابات گذاشتم.

 

وی با اشاره به اینکه مردم در انتخاب فرد مورد نظرشان دقت لازم را داشته باشند، افزود: از مردم آستارا درخواست دارم در انتخابات پیش‌رو از روی احساسات تصمیم‌گیری نکنند.

 

کیومرث خانی از جمله جوانان شرکت کننده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که مهندس هوافضا و دبیر کمیته سیاستگذاری موتورهای جت کشور زیر نظر معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری است گفت: با توجه به اینکه رهبر انقلاب تاکید داشتند قشر جوان و تحصیل کرده مسئولیت کشور را برعهده بگیرند، بنده نیز وارد عرصه انتخابات شدم.

 

این داوطلب جوان با بیان اینکه مردم آستارا در انتخابات اسفندماه حضور پرشور و حداکثری خواهند داشت، تصریح کرد: امیدوارم مردم آستارا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس به جوانان اعتماد بیشتری کنند.

 

خانی تلاش در راستای قانونگذاری جهت بسط عدالت اجتماعی و دفاع از اقشار مستضعف جامعه، نظارت دقیق بر امور مختلف کشور به‌منظور اجرای صحیح قوانین، توجه ویژه به قشر جوان و نخبه کشور و تعامل و رایزنی فعال با مجموعه دولتمردان برای کاهش مشکلات آستارا از قبیل مشکلات اقتصادی، بیکاری و ... و شکوفاسازی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان را از برنامه‌ها و اهداف اصلی خود اعلام کرد.

 

یعقوب گل‌گشتی از دیگر افرادی است که با مراجعه به فرمانداری آستارا داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد، وی که در رشته علوم سیاسی تحصیل کرده خود را دبیر مدارس شهرهای گیلان معرفی کرد و گفت: بنده از فعالان سیاسی شهرستان آستارا هستم و دوره‌های قبل نیز فعالیت‌های زیادی در عرصه انتخابات داشتم.

 

وی افزود: دوره گذشته همسر بنده در رشت کاندیدا شد و این دوره نیز بنده با هدف اعتلاء و پیشرفت شهرستان آستارا در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌ام.

 

این داوطلب مجلس تصریح کرد: مردم آستارا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس حماسه‌آفرینی خواهند کرد.

 

گل‌گشتی گفت: برنامه‌های خوبی در راستای توسعه آستارا دارم و از طریق رسانه‌ها برنامه‌هایم را به مردم اعلام خواهم کرد.

 

غلامرضا مرحبا از جمله کاندیداهایی است که در دهمین دوره انتخابات مجلس نیز ثبت‌نام کرده بود و خود را اینگونه معرفی کرد دکتری مدیریت استراتژیک مطالعات اقتصادی هستم و در سابقه کاری خود معاونت اداره کل روابط عمومی و آموزش بانک ملی کشور دارم و افزود: هدفم خدمت به مردم زادگاهم است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

 

مرحبا گفت: خدمت به مردم آستارا برای بنده یک افتخار است و در این راستا برنامه‌های خوب و کارشناسی شده‌ای دارم.

 

بهروز آقا بیگ‌زاده با مدرک تحصیلی کارشناس ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی از دیگر داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آستارا و دبیر مدارس شهرستان و عضو دوره قبلی شورای شهر لوندویل است که به‌صورت مستقل در انتخابات شرکت کرده است و اشتغالزایی و توسعه اقتصادی را از مهم‌ترین برنامه‌های خود اعلام کرد.

 

آقابیگ زاده گفت: تغییرات در معیشت زندگی مردم، کم کردن شکاف و فاصله طبقاتی، نخبه‌پروری و حمایت از قشر محروم و ضعیف جامعه از دیگر برنامه‌های بنده است.

 

کورش پاک‌بین نیز از دیگر داوطلبینی است که با حضور در دبیرخانه ستاد انتخابات آستارا کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد. وی که در رشته مهندسی شیمی تحصیل کرده خود را کارمند وزارت نفت معرفی کرد و گفت: ایجاد تعامل همه‌جانبه با سازمان‌ها و ارگان‌ها، نهادهای دولتی و خصوصی برای پیشبرد و توسعه آستارا در تمام زمینه‌های کاری اعم از فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی از مهم‌ترین اهداف حضورم به عنوان کاندیدا در انتخابات است.

 

وی تصریح کرد: بهبود و توسعه مدیریت شهری با الگوهای رفتاری مناسب و مطابق با شرایط بومی شهرستان از دیگر اهدافم است.

 

براساس آخرین گزارش از دبیرخانه ستاد انتخابات آستارا تاکنون ۱۳ نفر به فرمانداری آستارا مراجعه کرده و خود را داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کرده‌اند.

 

اسدمعانی، امید گرویان، کیومرث خانی امین‌جان، یعقوب گل‌گشتی، غلامرضا مرحبا، کورش پاک‌بین، بهروز آقا بیگ‌زاده، موسی طیارزاده، شاپورمرحبا، سید صفر مکتبی اصل، امیر ساسانیان، احد نجار و  حمید شاهور ۱۳ داوطلبی هستند که در دبیرخانه ستاد انتخابات آستارا حضور پیدا کرده و ثبت‌نام کرده‌اند.

 

به گزارش شبستان، ثبت نام از داوطبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ۱۶ آذر ادامه دارد و پیش بینی می‌شود در روزهای باقی مانده، تعداد ثبت‌نامی‌ها در حوزه انتخابیه آستارا افزایش یابد.

 

نرم‌افزار ثبت‌نام موبایلی از داوطلبین مجلس شورای اسلامی بر روی پورتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir نیز در راستای سهولت ثبت‌نام داوطلبین در دسترس قرار گرفته است. داوطلبین با مراجعه به سایت مذکور می‌توانند پیش ثبت‌نام را با استفاده از موبایل انجام داده و پس از ثبت موفق اطلاعات و دریافت کد رهگیری جهت ثبت نام نهایی به محل‌های ثبت‌نام مراجعه کنند.

 

داوطلبان می‌توانند برای اعلام داوطلبی خود به وزارت کشور، فرمانداری‌های مراکز حوزه‌های انتخابیه، سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها یا نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور نیز مراجعه کنند.

 

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند سال‌جاری برگزار می شود.

 

مردم بندر آستارا در انتخابات‌ دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۸۲ درصد مشارکت داشتند.

 

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد انتخابات مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات کانون های مساجد فعالیت های مسجدی اصفهان انتخابات خبرگان رهبری و مجلس خبرگزاری شبستان مجلس شورای اسلامی خدمت به مردم بندر آستارا قانون گذاری مجلس شورای اسلامی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

‌آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین عنوان کرد: دوره نمایندگی اعضای مجلس خبرگان رهبری هشت سال و تعداد نمایندگان این مجلس ۸۸ نفر است.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات این نکته را هم یادآور شد که قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را برعهده اعضای خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان نیز مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.

وی در ادامه اعلام کرد: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی اضافه کرد: سپس هیئت رئیسه سنی تشکیل می‌شود که شامل رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی است و پس از آن هیئت رئیسه دائم با انتخاب اعضا شکل می‌گیرد. هیئت رئیسه دائم نیز شامل ۷ نفر است که عبارتند از رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز.

گفتنی است، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899457

دیگر خبرها

  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳