Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:30:25 GMT

قهر با صندوق رای راهکار اعلام نارضایتی نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۵۶۱۹

قهر با صندوق رای راهکار اعلام نارضایتی نیست

محمدرضا خباز روز چهارشنبه در حاشیه ثبت نام در انتخابات در جمع خبرنگاران افزود: صلاح و فساد جامعه به مجلس بر می گردد و اگر مجلس بخواهد جامعه را به صلاح اداره کند می تواند همانطور که می تواند به فساد اداره کند.

وی یادآورشد: احساس می کنم که مجلس جایگاه اصلی خود را از دست داده است; هرچه از عمر مجلس گذشته ضعیفتر شده است و این منحصر به این دوره از قوه مقننه این دوره هم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خباز اظهارداشت: زمانی در دولت نهم رییس جمهور وقت می گفت مجلس در راس امور نیست و ناراحت می شدم اما اکنون احساس می کنم که مجلس به دست خودش جایگاهش را از دست داده است اگر مجلس جایگاه واقعی خود را پیدا کند خواهد توانست خدمات ارزنده ای را به کشور ارائه کند.

این داوطلب ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: من نه فقط با شفافیت مالی که با هر شفافیتی موافقم به ویژه درحوزه مالی و رای.

وی خاطرنشان کرد: از 2 حالت خارج نیست یا ما چیزی داریم که می خواهیم پنهان کنیم یا نمی خواهیم اگر این چنین نباشد که نباید از شفافیت نگران بود.

خباز ادامه داد: خدا به ما عقل داده است باید در دادن هر نوع رایی دقت داشته باشیم در مسائل مالی هم همینطور تا نگران شفافیت آن نباشیم.

این داوطلب ثبت نام در انتخابات گفت: یکی از مشکلات کشورهای جهان سوم این است که افراد ثروت خود را پنهان می کنند اگر ثروت دارید و از راه حلال به دست آورده اید که مشکلی نیست اما اگر از راه حرام به دست آورده اید باید پاسخگو باشید, کشور را شفافیت نجات می دهد.

وی اضافه کرد: در این که مردم ناراحت هستند و به‌ویژه در مسائل اقتصادی رنج می برند باید حداقل حقوق در تهران 7.5 میلیون تومان باشد تا در یک شرایط عادی زندگی کرد.

خباز تاکید کرد: حرف اینجاست که آیا ما باید نارضایتی مان از شرایط را با پای صندوق نیامدن جبران کنیم؟

این داوطلب ثبت نام در انتخابات اعلام کرد: مردم در تمام کشور باید بدانند که در هر صورت انتخابات برگزار می شود اما اگر نماینده ای با رای بیشتر و بالاتر به مجلس راه یابد, از قدرت دفاع بیشتری برخوردار است و هرچه نمایندگان پشتوانه رای بیشتری داشته باشند قوی تر ظاهر می شوند.

از سوی دیگر نماینده هم نباید قول و شعاری بدهد که در حیطه وظایف وی نیست. بگوید که اگر رای بیاورم تمام توانم را در دفاع از حقوق ملت می گذارم نماینده مدافع و منتخب مردم و وکیل مدافع مردم است.

برچسب‌ها فرمانداری تهران انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری تهران انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمانداری تهران انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟