Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@23:36:27 GMT

بهترین تصاویر عکاسان حیات وحش در سال ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۵۷۹۱

بهترین تصاویر عکاسان حیات وحش در سال ۲۰۱۹

عکس های راه یافته به مرحله نهایی مسابقه عکس حیات وحش از سوی موزه تاریخ طبیعی انگلیس منتشر شد.

به گزارش فرارو، طرفداران عکس های حیات وحش می توانند عکس مورد علاقه خود را از بین تصاویر منتشر شده از سوی موزه تاریخ طبیعی لندن انتخاب کنند.

این موسسه از بین 48000 عکس ارسالی از 100 کشور جهان عکس های راه یافته به مرحله نهایی را برای بخش انتخاب مردمی لومیکس ( Lumix) معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس ها توسط عکاسان مبتدی و حرفه ای گرفته شده است و قرار است نمایشگاهی از عکس های شرکت کننده نیز در موزه تاریخ معاصر لندن برپا شود.

    یک زاغی و یک دلیجه بر روی یک درخت/ عکس از Salvador Colvée Nebot یک گربه پالاس در چمنزارهای پوشیده از برف مغولستان/ عکس از Valeriy Maleev شکار یک آناكوندا توسط یک جگوار و توله اش در سائوپائولوی برزیل/ عکس از Michel Zoghzoghi یک خرس قهوه ای و توله اش در حال مالیدن خود به تنه یک درخت/ عکس از Marion Vollborn نگاه یک پوما/ عکس از Ingo Arndt شیرجه نهنگ غول پیکر در کانادا/ عکس از Jake Davis یک جربوآی گوش دراز در صحرای گبی در مغولستان/ عکس از Valeriy Maleev فریباماهی سرخ دندان در جزیره ای در فیلیپین/ عکس از David Doubilet خانواده مارموت ها در پارک ملی اتریش/ عکس از Michael Schober نزاع موش ها در نزدیکی متوری لندن/ عکس از Sam Rowley خرس قطبی و دو توله اش/ عکس از Steve Levi شکار عنکبوت گرگی تارانتولا توسط یک قورباغه/ عکس از Lucas Bustamante یک خرس غول پیکر در قفسی در چین/ عکس از Marcus Westberg یک اورانگوتان با دستکش بوکس/ عکس از Aaron Gekoski یک محافظ حیات وحش با یک بچه کرگردن در کنیا/ عکس از Martin Buzora پنگوئن ها در یک جزیره دورافتاده در سواحل شرقی قطب جنوب/ عکس از Yaz Loukhal دو پنگوئن در قطب جنوب/ عکس از Stefan Christmann فلامینگوهای کارائیب/ عکس از Caludio Contreras Koob پاهای مرغ ماهیخوار/ عکس از Csaba Tokolyi یک نهنگ گوژپشت در آبهای جزایر تونگا/ عکس از Wayne Osborn نگاه یک عقاب در سواحل شمال نروژ/ عکس از Audun Rikardsen زنجیره‌ای از سالپ‌ها در آبهای اسپانیا/ عکس از Angel M Fitor دو پرنده شکاری و شکار یک مارمولک سبز/ عکس از Marco Valentini گوزن های سفید شمالی در نروژ/ عکس از Francis De Andres

 

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: حیات وحش حیوانات وحشی مسابقه عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند

عکاس هندی حیات وحش تصمیم گرفته است تا تعدادی از تصاویرش را با مضمون عشق در حیوانات به اشتراک بگذارد.

به گزارش عصرایران، عشق، عشق است! «دوست داشتن» همه‌جا با توجه و مهربانی و لمس کردن نشان داده می‌شود. اینگونه است که برای همه‌ی ما عشق در هر نوعی قابل درک است.

آراویند رام (Aravind Ram)، عکاس دلباخته‌ی حیات وحش است که مجموعه‌ای از تصاویر عاشقانه‌ی حیوانات را به‌اشتراک می‌گذارد. او باتوجه به درکی که از رابطه‌ی حیوانات دارد، تصاویر زوج‌های عاشق وحشی را در مجموعه‌ی «عشق در قلمرو حیات وحش» قرار داده است. از شما دعوت می‌کنیم تماشاگر این مجموعه‌ی رمانتیک باشید.

دیگر خبرها

  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند
  • چشم انتظاری تاریخ بر بالین ریسباف پیر؛ رویای اصفهان تعبیر می‌شود
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی/ شهاب زننده بهترین گل تاریخ «آویسپا»
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی محیط زیست گیلان در روز ملی موزه‌ها
  • (ویدئو) نجات ۱۶ توله خرس سیاه در خطر انقراض از استخراج کیسه صفرا
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: 50 درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • تصاویری از حرکت خوک ماده و توله ها در جنگل ساری