Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- با هدف فراهم سازی تردد ایمن و با سهولت برای کم توانان جسمی و حرکتی بیش از 10 نقطه از منطقه با اجرای طرح مناسب سازی عمرانی برای معلولین، در حال ساماندهی است .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار منطقه یك با اعلام خبر فوق اظهار داشت : برای تردد ایمن و توام با سهولت معلولان و کم توانان جسمی و حرکتی در معابر شهری در هر ناحیه از نواحی ده گانه شمال تهران معبر، بوستان و سرای محله انتخاب و فعالیت مناسب سازی و عمرانی در آنها در حال اجرا ست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در حال حاضر پیاده رو خیابان طاهری در محدوده ناحیه 2 حدفاصل خیابان شهید فلاحی تا تقاطع جاودان و بوستان پردیس در خیابان پورابتهاج نرسیده به تقاطع آجودانیه با نصب نرده، رمپ گذاری، اجرای سرویس بهداشتی و آبخوری ساماندهی شده است.
موسوی افزود: بلوار صبا از خیابان شریعتی تا خیابان فاطمیه نیز که بدلیل وجود ایستگاه مترو قیطریه  محل تردد بیشتر شهروندان است بر اساس ضوابط ویژه تردد معلولین و نابینایان در حال مناسب سازی ، ترمیم و اصلاح است که تا پایان آذر به اتمام می رسد.
شهردار منطقه یک با اشاره به اقدامات در حال اجرا در ساختمان های منطقه یک نیز گفت: ساختمان شماره 2 منطقه در بخش اداری پارکینگ شهید همت در میدان تجریش ، سرای محله زعفرانیه در بوستان ریحانه ، ساختمان ناحیه 7 منطقه یک و  سرای محله حکمت در ناحیه 8 نیز با همسطح سازی ورودی ها، اصلاح آسانسورها، نصب نرده در رمپ و پله ها ، اصلاح سرویس بهداشتی ، نصب تابلوی پارکینگ خودروی معلولین و اجرای ضوابط حرکتی در راهروها، در حال اتمام است.
وی ساماندهی بوستان ها را نیز اقدام دیگری دانست و گفت: بوستان باغستان در ناحیه 6 منطقه یک و بوستان22 بهمن در محله اراج نیز در حال ساماندهی است تا تردد معلولین با ایمنی و سهولت بیشتر در آنها انجام شود که می توان به نصب ست ورزشی، اصلاح سرویس های بهداشتی و اجرای رمپ و نرده گذاری ها اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تردد معلولین شمال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به مدت شش ماه آغاز شد که این پروژه در راستای تسهیل در عبورومرور و ایمنی بالاتر برای شهروندان در خروجی شهر اصفهان به سمت تهران بوده‌ است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با اظهار کرد: پس از احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که برای تسریع در عبور و مرور شهروندان احداث شده، این پروژه به دلیل تردد بالا، عرض کم ترافیکی موجود در خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم و حوادث ایجاد شده در این مسیر آغاز و در حال اجراست.

وی افزود: ۳۰ درصد ردیف اعتباری برای تعریض، ساماندهی و ایمن‌سازی خروج میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم در ۱۴۰۲ اختصاص داده شد و عملیات اجرایی آن نیز در ماه‌های پایانی سال قبل آغاز گردید و ۷۰ درصد بودجه آن در سال جاری تأمین اعتبار گردید.

سلطان‌آقایی با اشاره به تأثیرگذاری این پروژه در منطقه و شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تأثیرات این پروژه کاهش آلودگی هوا و تسهیل ترافیک به‌دلیل روان‌سازی ترددها است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح منطقه خاطر نشان کرد: امسال بودجه عمرانی منطقه بیش از ۳۰ درصد افزایش و هم اکنون در حال تکمیل پروژه‌های قبلی و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های جدید هستیم.

کد خبر 747753

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران