Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@18:55:54 GMT

تجاوز مداوم مرد رمال به دختر خواهرزنش!

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۶۰۱۸

تجاوز مداوم مرد رمال به دختر خواهرزنش!

آفتاب‌‌نیوز :

متهم که در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شد، گفت: خانواده همسرش به او تهمت زده‌اند. این مرد ادعا کرد، چون همسرش خودرو می‌خواست و برایش نخریده است، چنین اتهامی را به او وارد کرده‌اند.

دختر ۱۷ ساله‌ای که شاکی پرونده است، در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده گفت: من دانش‌آموز بودم و خیلی دغدغه امتحان و آزمون دانشگاه را داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم که شوهرخاله‌ام است، به من گفت: جن‌گیری و رمالی بلد است. او در فامیل هم کار‌هایی می‌کرد که ما تعجب می‌کردیم و همه فامیل فکر می‌کردند او واقعا با ماوراء‌الطبیعه ارتباطی دارد. وقتی به من پیشنهاد داد کمکم می‌کند که بتوانم از طریق جن‌گیری در آزمون‌هایم موفق شوم، حرفش را باور کردم. او یک‌بار گفت: قرصی از سقف به زمین می‌افتد واقعا این اتفاق افتاد و من هم فکر کردم حرف‌هایش درست است. او به من گفت: ما باید با هم ارتباط داشته باشیم تا بتواند در من نفوذ کند و کاری انجام بدهد که در کارهایم موفق شوم. من این پیشنهاد را قبول نکردم، مدتی بعد زنگ زد و گفت: اگر پیش من نیایی جن‌ها گفته‌اند تا یک ساعت دیگر پدر و مادرت را می‌کشند و اجساد آن‌ها را تکه‌تکه می‌کنند. من از ترسم رفتم و او من را مورد آزار قرار داد. وقتی مقاومت کردم من را کتک زد و موهایم را کشید.

شاکی ادامه داد: این مرد یک‌بار دیگر هم به همین ترتیب من را تهدید کرد و آزار داد. دچار افسردگی شدید شدم و تصمیم به خودکشی گرفتم. وقتی می‌خواستم خودکشی کنم، مادرم فهمید من هم موضوع را برایش گفتم. مادر و پدرم شوهرخاله‌ام را به خانه مادربزرگم کشاندند. او گفت: قبول دارم رابطه‌ای بین ما بوده، اما دخترتان خودش خواسته است. خاله‌ام که از شنیدن این حرف ناراحت شد، شکایت کرد و تصمیم گرفت از شوهرش جدا شود. من هم مدتی است تحت نظر روان‌پزشک هستم و درخواست مجازات دارم. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت.

او گفت: این اتهام را قبول ندارم، این حرف‌ها دروغ است؛ خانواده زنم می‌خواستند من برای زنم ماشین بخرم و، چون نخریدم، این‌طور به من تهمت زدند. این حرف‌ها دروغ است، من آدم زحمت‌کشی هستم. در این هنگام قاضی گفت: اقوامت تأیید کردند برایشان جادوگری می‌کردی و ورد می‌نوشتی و رمالی و جن‌گیری می‌کردی آیا این را که مدعی جن‌گیری هستی هم تکذیب می‌کنی؟

متهم گفت: من این حرف‌ها را قبول ندارم. من با این دختر کاری نداشتم، او دروغ می‌گوید. قضات با پایان جلسه دادگاه برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: روزنامه شرق

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مرد رمال جن گیری جن گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم

ژاوی در نشستی خبری با لحنی تند گفت هرگز به دنبال گرفتن غرامت از بارسا نبوده است. او عنوان کرد از ماندن در بارسا هیجان‌زده‌ است و به بازیکنان هم اعلام کرد اعتماد دکو و لاپورتا را دارد و اینکه هیچ تغییری در کادر مربیگری‌اش ایجاد نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، ژاوی هرناندس در نشستی خبری گفت: سعی می‌کنم مختصر بگویم چرا نظرم را تغییر دادم. همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند.

او در ادامه گفت: با دکو و هواداران رابطه خوبی داریم. این باعث می‌شود در برخی موارد تجدید نظر کنیم. معتقدم اگر برخی از جزئیات را به‌درستی مدیریت کنیم، به موفقیت های بزرگ نزدیک‌تر خواهیم شد.

یکی از خبرنگاران از ژاوی پرسید که آیا این درست است که او اگر تیم را ترک می‌کرد از باشگاه غرامت می‌گرفت؟ سرمربی بارسا پاسخ داد: این درست نیست. همه می‌دانند اگر تابستان امسال می‌رفتم صفر یورو دریافت می‌کردم. همیشه گفته‌ام پول باقیمانده از قراردادم برای مربی بعدی است. کسانی که این را می‌نویسند قصد دارند به من صدمه بزنند. امروز یکی از فشرده‌ترین تمرین‌های این فصل را داشتیم و به بازیکنان گفتم که برای ماندن هیجان‌زده‌ام و به آنها گفتم که اعتماد دکو و لاپورتا را دارم. این چیزی است که به آنها گفتم. هیچ تغییری در کادر مربیگری من ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود