Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@22:52:46 GMT

سیتی در این بازی ها اجازه لغزش ندارد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۶۱۵۳

سیتی در این بازی ها اجازه لغزش ندارد

آلن شیرر، اسطوره باشگاه نیوکسل، معتقد است که قطعی شدن صعود منچسترسیتی از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به این تیم کمک خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیشب از سری مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس مهمان برنلی بود. شاگردان پپ گواردیولا با ارائه یک نمایش برتر با نتیجه 4-1 به پیروزی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیتی با پیروزی در بازی دیشب 32 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به لسترسیتی در جایگاه دوم قرار گرفت.

 

منچسترسیتی در ماه دسامبر چند بازی حساس پیش رو دارد؛ بازی هایی که می تواند در امیدوار ماندن آن ها به قهرمانی نقش اساسی ایفا کند. آلن شیرر، ستاره سابق نیوکسل، معتقد است که سیتی در ماه دسامبر اجازه هیچ گونه اشتباهی ندارد. او در این باره گفت: "منچسترسیتی حالا صعود خود را به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده است؛ موضوعی که قطعا در آینده به آن ها کمک خواهد کرد."

 

 

 

 

شیرر در ادامه گفت: " سیتی در چهار بازی بعدی خود در مقابل تیم های منچستریونایتد، آرسنال، لسترسیتی و ولورهمپتون قرار خواهد گرفت؛ چهار جدال سخت و دشوار که سیتی اجازه لغزش در آن ها ندارد. آن ها برای امیدوار ماندن به قهرمانی باید در این بازی ها به پیروزی برسند."

منچستر سیتی آلن شیرر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی آلن شیرر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: اخراج سرمربی‌ای که اللهیار را نخواست

به گزارش "ورزش سه"، لیام روسنیر، سرمربی هال‌سیتی، که در ماه ‏دسامبر گذشته قراردادی سه ساله امضا کرده و تا سال 2026 قرارداد ‏داشت امروز به دلیل ناکامی هال‌سیتی در رسیدن به پلی‌آف صعود به ‏لیگ برتر از سمت خود اخراج شد. ‏

روسنیر در نوامبر 2022 هدایت هال‌سیتی را بر عهده گرفت و در ‏دسامبر 2023 قراردادی جدید و سه ساله امضا کرد. ‏

در هفته آخر چمپیونشیپ، هال‌سیتی مقابل پلای‌موث با نتیجه 1-0 ‏شکست خورد و به این ترتیب آخرین امیدهای این تیم برای رسیدن ‏به پلی‌آف صعود به لیگ برتر از دست رفت. هال‌سیتی با 70 امتیاز در ‏رتبه هفتم ایستاد و نوریچ با سه امتیاز بیشتر آخرین تیم راه‌یافته به ‏پلی‌آف بود. ‏

لسترسیتی به عنوان قهرمان چمپیونشیپ و ایپسویچ به عنوان ‏نایب‌قهرمان به لیگ برتر صعود کردند. چهار تیم لیدز، ساوتهمپتون، ‏وست برومویچ و نوریچ هم چهار تیمی هستند که به پلی‌آف صعود ‏رسیده‌اند. ‏

لیام روسنیر با ستاره ایرانی سابق هال‌سیتی اللهیار صیادمنش ‏اعتقادی نداشت و در نهایت عامل جدایی او و پیوستنش به ‏وسترلوی بلژیک شد. صیادمنش فصل گذشته 20 بازی برای ‏هال‌سیتی انجام داد، ولی در نیم‌فصل بعد از انجام 8 بازی به ‏درخواست لیام روسنیر در فهرست فروش قرار گرفته و به وسترلو ‏پیوست. ‏

دیگر خبرها

  • پرسپولیس منتظر لغزش آبی‌ها
  • پپ گواردیولا و رسیدن به رکورد 300 بازی بر روی نیمکت منچسترسیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس (زیرنویس فارسی)
  • خشم آرسنالی‌ها از بادبادک هوا کردن بازیکنان فولام! + عکس
  • رسمی: اخراج سرمربی‌ای که اللهیار را نخواست
  • ویدئو| آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل در نیویورک‌سیتی
  • ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد
  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی برای رسیدن انسان به جایگاه خلیفة‌اللهی
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه