Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@00:01:26 GMT

پوگبا همچنان در دید رئال

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۶۱۹۳

پوگبا همچنان در دید رئال

به گزارش صدای ایران، برخلاف خبری که پیش از این منتشر شده بود، زیدان با درخشش والورده قید پوگبا را نمی‌زند. در حالی که هفته‌های گذشته با درخشش فدریکو والورده رسانه‌ها خبر از منصرف شدن زین‌الدین زیدان از جذب پل پوگبا می‌دادند، روزنامه «مارکا» مدعی شد هنوز هم سرمربی رئال‌مادرید خواهان هافبک منچستریونایتد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زیدان برای اینکه لیست تیمش را پربارتر کند به درخشش والورده بسنده نمی‌کند و پوگبا را هم به خدمت خواهد گرفت. حتی او برای خط میانی گزینه‌های دیگری هم دارد که دونی فان‌دی‌بیک از آژاکس، کریستین اریکسن از تاتنهام و فابین روئیس از ناپولی هستند.
تابستان گذشته باشگاه منچستریونایتد حدود ۱۵۰ میلیون پوند برای فروش پوگبا درخواست کرد که باعث شد رئال‌مادرید و یوونتوس از جذب او منصرف شوند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران رئال مادرید زیدان زین الدین زیدان والورده پوگبا فوتبال آژاکس کریستین اریکسن منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته ماندنی شدن ژاوی در بارسلونا قطعی شد و او از تصمیمش برای استعفا منصرف شد. به همین دلیل امروز نشستی خبری در باشگاه بارسلونا با حضور خوان لاپورتا و ژاوی برگزار شد و دو طرف در مورد مسائل مختلف حرف زدند.

ابتدا لاپورتا حرف زد و گفت به چه دلیلی اصرار برای ماندنی شدن ژاوی داشت و سپس مربی کاتالان توضیح داد که چرا از استعفا منصرف شده است.

در بخشی از نشست، لاپورتا هنگامی که از ژاوی تعریف می کرد، احساساتی شد. هم او و هم ژاوی برای یک لحظه احساسی شدند و بغض رئیس شکست که با تشویق حاضران در نشست همراه بود.

لاپورتا بعد از گفتن این جمله که به داشتن ژاوی افتخار می کنیم، برای لحظاتی مکث کرد و به وضوح منقلب شده بود. او سپس ادامه داد و چند بار دیگر تاکید کرد که به ژاوی و ایده هایش اعتماد کامل دارد.

دیگر خبرها

  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!