Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@17:25:34 GMT

پسر چوپان شاخ اینستاگرام را ربود!

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۶۴۹۳

پسر چوپان شاخ اینستاگرام را ربود!

به گزارش همشهری آنلاین، شرق نوشت: دختری جوان فروردین سال جاری به مأموران پلیس گزارش داد از سوی جوانی ربوده‌ شده بود. او گفت: من چند صفحه تبلیغاتی در اینستاگرام دارم و کارهای تبلیغاتی انجام می‌دهم، بیشتر ایام سال هم ایران نیستم. چندوقت قبل جوانی به من پیام داد و گفت برای یک کار تبلیغاتی می‌خواهد با من کار کند و درواقع درخواست همکاری داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به من گفت یک شرکت بزرگ لبنیات دارد. همه‌چیز خیلی عادی به نظر می‌رسید. عکسی هم که در صفحه‌اش گذاشته‌ بود کاملا با گفته‌هایش مطابق بود. او همچنین عکسی با یک ماشین بسیار گران‌قیمت گذاشته ‌بود. ما با هم قرار گذاشتیم تا حضوری درباره مسائل کاری صحبت کنیم و با هم قرارداد ببندیم. او من را به مهرشهر کرج دعوت کرد. وقتی که به آدرسی که گفته‌ بود رفتم، متوجه شدم او یک چوپان است که حدود ۵۰ تا ۷۰ گوسفند را چوپانی می‌کند. جایی که به‌عنوان شرکت به من معرفی کرد درواقع آغل بود. می‌گفت می‌خواهد کارش را توسعه دهد. من هم گفتم نمی‌توانم همکاری کنم و تبلیغات این‌چنینی کار من نیست. داشتم ماشین می‌گرفتم تا به تهران برگردم که مرد جوان گفت ماشین پژوی دوستش در اختیار اوست و می‌خواهد آن را پس بدهد و می‌تواند قبل از آن من را هم برساند. من هم قبول کردم. در راه یک‌دفعه متوجه شدم او از اتوبان کرج منحرف شد و به سمت آزادگان رفت. خیلی ترسیدم. به مرد جوان گفتم توقف کند، قبول نکرد. درهای ماشین قفل بود و من هم نمی‌توانستم کاری کنم.

این دختر ادامه داد: شیشه پنجره را پایین کشیدم و سعی کردم خودم را از داخل آن به بیرون پرت کنم. مرد جوان به ‌سمت من حمله کرد و موهایم را کشید. او لباس‌هایم را پاره و دستم را زخمی کرد، اما من همچنان به تلاشم ادامه دادم و خودم را به بیرون پرت کردم.

پلیس با شکایت این دختر تحقیقات را برای بازداشت مرد چوپان آغاز کرد و موفق شد او را بازداشت کند. بررسی‌ها نشان داد مرد چوپان مدتی قبل همسر اولش را طلاق داده و با زن دیگری ازدواج کرده ‌و گوسفندها هم متعلق به پدرش است و او فقط چوپانی می‌کند.

متهم، صفحه اینستاگرام شاکی را که مدل و مانکن در خارج از ایران است و کارهای تبلیغاتی داخل ایران هم انجام می‌دهد دنبال می‌کرده. همچنین مشخص شد این دختر یکی از شاخ‌های اینستاگرام است که از این راه درآمد کسب می‌کند.

پسر جوان بعد از بازداشت به نقشه‌کشیدن برای ربودن دختر اعتراف کرد. او که با قرار ۵۰۰ میلیون‌تومانی آزاد بود، روز گذشته برای محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران شعبه ۵ حاضر شد. وقتی دختر پرطرفدار اینستاگرامی شکایت خود را مطرح کرد و خواستار مجازات شد، مجید امجدی، وکیل‌مدافع او نیز با توجه به جرمی که اتفاق افتاده ‌بود، خواستار تشدید قرار برای متهم شد و از دادگاه درخواست اشد مجازات کرد.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت. او به دختر اینستاگرامی پیشنهاد ازدواج داد و بعد ادعا کرد این دختر خودش با او ارتباط برقرار کرده ‌است.

گفته‌های متهم باعث ناراحتی شدید و بدحالی دختر اینستاگرامی شد؛ طوری که قاضی اجازه داد او دادگاه را ترک کند. سپس متهم دفاعیاتش را ادامه داد و در پایان قضات برای او قرار یک میلیارد تومانی صادر کردند و چون متهم موفق به تودیع آن نشد به زندان انتقال یافت.

قضات ادامه رسیدگی را به بعد موکول کردند.

کد خبر 467899 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم

ایسنا/خراسان رضوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر از ضرب و شتم یک جوان باغیرت کاشمری در دفاع از سه دختر نوجوان خبر داد و گفت: این جوان کاشمری که با ضربه چاقو مجروح شده در بیمارستان بستری است.

سید مصطفی قریشی یزدی در گفت و گو با ایسنا در خصوص این واقعه به ایسنا گفت: شب گذشته هفتم اردیبهشت‌ماه همزمان با شب سالگرد شهادت حمیدرضا الداغی شهید غیرت، یک جوان باغیرت کاشمری وقتی مشاهده می‌کند که راکبان یک موتور سیکلت برای سه دختر نوجوان که در حال عبور هستند ایجاد مزاحمت کرده‌اند در راستای وظیفه انسانی و نهی از منکر به این افراد تذکر لسانی می‌دهد.

وی با بیان اینکه راکبان موتور سیکلتی که برای این سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند حال خوشی هم نداشته‌اند، اظهار کرد: این جوان با غیرت به جهت وظیفه انسانی و نهی از منکر لسانی به آنها تذکر می‌دهد که دست از کارشان بردارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر گفت: با توجه به اینکه حال این افراد مساعد نبود از موتور سیکت پیاده شده و پس از درگیری یک ضربه چاقو به وی وارد می‌کنند که در نهایت با چاقویی که به گردن این جوان وارد می‌شود وی را مجروح می‌کنند.

وی بیان کرد: بلافاصله این جوان توسط نیروهای مردمی به بیمارستان منتقل می‌شود و دو ضارب نیز توسط عوامل مردمی حاضر در صحنه دستگیر و تحویل عوامل گشت ۱۱۰ داده می‌شوند.

قریشی یزدی با بیان اینکه فرماندار شهرستان از همان لحظه اولیه گزارش حادثه دستورات لازم را به مسئولان حوزه بهداشت و درمان برای رسیدگی به وضعیت حال این جوان صادر کردند، خاطرنشان کرد: بلافاصله عمل جراحی انجام می‌شود و بحمدالله اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

وی با اعلام اینکه پرونده متهمین در حال انجام سیر مراحل قانونی است، ادامه داد: این جوان که در پی حمایت از سه دختر دچار حادثه شده یک شهروند عادی بوده و فقط در پی وظیفه انسانی خودش این اقدام را انجام داده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر تاکید کرد: ستاد حمایت از تمامی شهروندان که در مسیر تذکر لسانی و اهتمام به محیط پیرامونی خود دچار حادثه می‌شوند را وظیفه ذاتی خودش می‌داند و قطعاً با دستورات قاطع دادستان شهرستان با این برهم زنندگان امنیت عمومی جامعه برخورد جدی صورت خواهد پذیرفت.

فرماندار، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ریاست شبکه بهداشت و درمان در لحظات اولیه بر بالین بیمار حاضر و ضمن عیادت، از پدر و مادر ایشان به خاطر تربیت فرزندی با غیرت تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار