Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح‌الله خداییان روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان آران‌وبیدگل افزود: سازمان ثبت کشور در این راستا بر اجرای طرح کاداستر تاکید دارد که مشکلات اسناد و اختلاف‌های ملکی را تا حدود زیادی برطرف می‌کند.

وی با اشاره به آمادگی این سازمان برای اجرای طرح کاداستر در استان اصفهان و از جمله شهرستان آران‌وبیدگل بیان کرد: اجرای دقیق و کامل این طرح نیاز به همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اضافه کرد: با اجرای دقیق این طرح طول و عرض جغرافیایی زمین‌ها مشخص می‌شود و با معلوم شدن تکلیف ملک‌های فاقد سند، مشکلات مردم برطرف خواهد شد.

وی مشخص نبودن مرز املاک مردم و اراضی ملی را یکی از مشکلات کشور دانست و تشریح کرد: در اجرای طرح کاداستر با استفاده از نقشه برداری هوایی، زمین‌های کشاورزی و مسکونی یا ملی مشخص می‌شود که در این صورت آمادگی کامل برای صدور سند در سازمان ثبت اسناد کشور وجود دارد.

خداییان در ادامه رویکرد جدید قوه قضاییه را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: مبارزه با فساد از محورهای اصلی طرح تحول قضایی است که به صورت قاطع پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: مبارزه با فساد سوای اینکه شخص خطاکار از کدام گروه و دسته یا وابسته به مسوولان باشد، در دستور کار است و تنها مدارک ارتکاب جرم بررسی و بر اساس آن برخورد صورت می‌گیرد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد: مبارزه با فساد با استقبال مردم روبه‌رو شده است اما برای تداوم و موفقیت آن نیاز به همکاری‌ همه دستگاه‌ها وجود دارد.

امام‌جمعه آران‌وبیدگل هم در این نشست با اشاره به جایگاه ویژه امر قضا در اسلام اظهار کرد: در دوره ریاست جدید قوه قضاییه شاهد رویکرد خوبی در زمینه‌های مختلف هستیم که مبتنی بر منویات رهبری فرزانه انقلاب است.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی افزود: امنیت در ابعاد مختلف معیشت مردم، رفع تبعیض‌ها و برخورد با مفسدان اقتصادی و دانه درشت‌ها انتظار مردم و رهبری معظم انقلاب از قوه قضاییه است.

وی کمبودهای حوزه قضایی آران‌وبیدگل را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: کمبود نیرو در این شهرستان بسیار محسوس است و نیاز به توجه بیشتر از نظر کمبود نیروی انسانی و تجهیزات دارد.

امام‌جمعه آران‌وبیدگل با بیان اینکه مردم این خطه با حضور در همه عرصه‌ها پایبندی خود به نظام و انقلاب را ثابت کردند، یادآور شد: کویر مرنجاب با گستردگی زیاد و ورود هزاران گردشگر از کمبود نیروهای انتظامی رنج می‌برد و دغدغه‌هایی برای دلسوزان ایجاد کرده است که امیدواریم با کمک ریاست قوه قضاییه برطرف شود.

فرماندار آران‌وبیدگل نیز در ادامه به نقش قوه قضاییه در برقراری عدالت، ایجاد آرامش و امیدآفرینی در کشور اشاره کرد و گفت: ایجاد امید موجب کاهش شکاف بین نظام و مردم می‌شود که در دوره جدید ریاست قوه قضاییه شاهد آن هستیم.

اسماعیل بایبوردی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخل و رونق تولید افزود: حمایت حداکثری از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران کشور از برنامه‌های ریاست جدید قوه قضاییه هم بوده که می‌تواند توسعه پایدار را در بر داشته باشد.

رییس قوه قضاییه به همراه یک هیات عالی قضایی برای بررسی آخرین مسایل قضایی و حقوقی اصفهان به این استان سفر کرده است.

آران‌وبیدگل با جمعیت بیش از ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و  ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان استان اصفهان توسعه پایدار حمایت از تولید زمین مقام معظم رهبری زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد

علیرضا حسین بیگی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با پیگیری‌ها و تلاش سید محمود میرابوالقاسمی عضو شورای حل اختلاف شهرستان بهاباد این پرونده مهریه در کنار مزرعه کشاورزی به سازش ختم شد.

وی با بیان اینکه ۷ میلیارد ریال وجه رایج کشور، ۱۵۰ عدد سکه تمام بهار آزادی و ۱۱۴ عدد گل رز میزان مهریه این پرونده بود، اضافه کرد: تمام تلاش مجموعه حل اختلاف بر این است تا پرونده‌های مختلف اعم از نفقه، مهریه و.... را به صورت فوق العاده رسیدگی و در خارج از محیط دادگاه به صورت سازشی حل و فصل کنند.

کد خبر 6097936

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است