Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@03:34:45 GMT

شیخ دیاباته در تمرین امروز استقلال شرکت نکرد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۶۷۷۳

شیخ دیاباته در تمرین امروز استقلال شرکت نکرد

مهاجم تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت در تمرین امروز آبی‌پوشان شرکت نکرد تا حضورش در بازی مقابل شهر خودرو در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، آخرین تمرین تیم استقلال برای آماده‌سازی دیدار مقابل شهر خودرو از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در مجموعه انقلاب و پشت درهای بسته برگزار شد.

* شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی تیم استقلال که روز گذشته در برخورد با سجاد آقایی از ناحیه دنده مصدوم شد، نتوانست در تمرین شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در حال حاضر زیر نظر پزشکان تمرین می‌کند تا وضعیت نهایی او مشخص شود، هر چند که خبرهایی رسیده مبنی بر اینکه پزشکان در تلاش هستند این بازیکن به بازی با شهر خودرو برسد.

* سیاوش یزدانی و میلاد زکی‌پور به دلیل مصدومیت در تمرین حضور نداشتند.

* بازیکنان استقلال پس از گرم کردن زیر نظر مربی بدنساز آبی‌پوشان به مرور آخرین کارهای تاکتیکی پرداختند.

* استراماچونی از ابتدا با حضور در جریان تمرین، نکات مورد نظر خود را به بازیکنان منتقل کرد و نظارت ویژه‌ای بر عملکرد آبی‌‌پوشان داشت.

به گزارش تسنیم، دیدار استقلال - شهر خودرو در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال فردا (پنجشنبه) از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی و به قضاوت اشکان خورشیدی برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین شیخ دیاباته استقلال لیگ برتر تمرین استقلال مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل سپاهان عصر روز سه‌شنبه در شرایطی برگزار شد که انتظار می‌رفت با توجه به اخبار ساعتی قبل از تمرین، امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌ها با تیم تمرین کند و با همین یک جلسه تمرین راهی اردو شود تا بلکه به لیست بیست نفره راه پیدا کرده و شانس بازی کردن در این میدان حساس را داشته باشد.

همچنین در مورد بیرانوند با توجه به اینکه اخبار مثبتی درباره برطرف شدن مصدومیت او و پایان دوران توان‌بخشی‌اش به گوش می‌رسید، انتظار می‌رفت حداقل تصویر او در تمرین آخر منتشر شود اما به نظر می‌رسد رسانه باشگاه پرسپولیس در مورد این دو بازیکن احتیاط کرده است.

حالا یا عالیشاه و بیرانوند باز هم با تیم نکرده‌اند یا اینکه باشگاه نخواسته تصاویر تمرین‌شان را منتشر کنند چرا که ظاهرا هنوز شرایط این دو بازیکن نهایی نیست و روز مسابقه مشخص می‌شود.

به هر حال گزارش تصویری تمرین آخر پرسپولیس در حالی منتشر شد که هیچ عکسی از بیرانوند و عالیشاه در آن دیده نمی‌شد و حتی در گزارش مربوط به تمرین هیچ اشاره‌ای به این دو بازیکن نشد تا اگر هیچ کدام به بازی سپاهان نرسیدند حاشیه‌ای به وجود نیاید.

دیگر خبرها

  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس