Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه فساد تحت هر پوششی بد است، گفت: امروز خواست مردم و مقام معظم رهبری است که با فساد مبارزه کنیم و ما مرد این میدان خواهیم بود و حاشیه سازی‌ها ما را از میدان به در نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم اصفهان با بیان اینکه آنچه در گام دوم به آن تاکید شده و برای همه مسئولان و مردم چراغ راه است، موضوع عدالت است، اظهار کرد: همه باید در این زمینه سهیم باشند و در راستای تحقق این امر کوشا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه مردم با دیدن منکرات و بدی‌ها حس اجرای عدالت را داشته باشند و در صورت دیدن ترک معروف و اجرای منکرات توجه داشته باشند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه شهدا نماد اصفهان هستند، افزود: هیچ زمان نباید جهاد و شهادت، ایستادگی و مقاومت در کشور ما کمرنگ شود، همه با شهر شهیدان نسبت دارند، همه باید نسبت به شهدا احساس مسئولیت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه توجه به تضییع حقوق عامه باید مورد توجه کارکنان قضایی قرار گیرد، اضافه کرد: نگاه امام (ره) به مردم تشریفاتی نبود، ما نیز عقیده داریم که رفراندوم پیشکش، نباید مردم غافلگیر شوند، باید مردم در تصمیم گیری‌های مهم حضور داشته باشند، باید مردم را محرم حساب کنیم.

رئیسی با بیان اینکه طی چهار دهه اخیر مردم در کارهای بزرگ همواره حضور داشته و نقش آفرینی کرده‌اند، اضافه کرد: امروز جوانان در کشور در برخورد با مفاسد اقتصادی همراه قضات و دستگاه قضایی هستند، باید از این فرصت استفاده شود و نادیده گرفته نشود.

وی با بیان اینکه بخش قضایی کنترل کیفیت است، ادامه داد: اگر ساختارهای فسادساز اصلاح شود نوبت به دستگاه قضایی کمتر می‌رسد، شبکه ملی اگر فعال شود می‌تواند بسیاری از مسایل را حل خواهد کرد.

رئیس قوه قضائیه راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات را از ضروریات کشور دانست و ادامه داد: در خوادث اخیر بیشتر ضرورت این کار مشخص شد و باید زودتر انجام شود.

وی ادامه داد: در دستگاه قضایی صداقت، کرامت و خدمت نسبت به مردم باید از شاخصه‌های مهم خدمت به مردم باشد، باید جرم کسانی که به مردم خدمت می‌کنند ویژه رسیدگی شود تا مردم به عدالتی که می‌گوییم اعتماد کنند.

رئیسی با بیان اینکه امروز مساله مبارزه با فساد و ناهنجاری‌ها یکی از راهبردهای نظام اسلامی است، افزود: در این زمینه باید حضور فعال داشته باشیم، در دولت و مجلس و قوه قضائیه باید این اصل مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه فساد تحت هر پوششی بد است، ادامه داد: امروز خواست مردم و مقام معظم رهبری است که با فساد مبارزه کنیم و ما مرد این میدان خواهیم بود و حاشیه سازی‌ها ما را از میدان به در نخواهد کرد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امروز نقش برآب کردن توطئه‌های ایجاد ناامنی در کشور به خوبی انجام شده است، ادامه داد: باید با کسانی که ایجاد ناامنی کردند، خلاف ارزش‌ها حرکت کردند و به اموال عمومی آسیب زدند برخورد شود و نسبت به خواست مردم نیز توجه کرد.

وی افزود: باید نسبت به سفره و معیشت مردم توجه کرد، معتقدیم نگاه به حقوق مردم وظیفه همه است و ما نسبت به حقوق مردم به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد.

خبر تکمیل می شود....

کد خبر 399552

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه عدالت محوری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور با تاکید بر عزم راسخ نهضت مدرسه سازی در خوزستان، گفت: عمل به فرامین مقام معظم رهبری باهدف انتشار امید آفرینی و عدالت آموزشی در نظام تعلیم و تربیت راهبرد اصلی ما در اداره کل نوسازی مدارس است.   وی با بیان اینکه خدمت به آینده سازان کشور از افتخارات ما در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان است، افزود: خداوند را شاکریم که در سال گذشته با همت و مدیریت جهادی و جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز، توانستیم ۷۰۰کلاس درس را تحویل دانش آموزان خوزستانی دهیم.   سعیدی پور ادامه داد: تجهیز مدارس استان یکی از وظایف و تکالیف اساسی است که ما در این اداره کل پیگیری می‌کنیم. بالاخص توزیع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی که براساس شاخص‌هایی ازجمله؛ اعتبارات استانی تخصیص یافته هر شهرستان،  تعداد کلاس تحویلی هر شهرستان، اقیلم آب و هوایی هر شهرستان، نیاز سنجی اعلام شده از سوی مدیران آموزش و پرورش هر منطقه، مصوبات تعیین شده سفر‌های مقامات استانی و کشوری به هر شهرستان  از جمله سفر ریاست جمهوری، وزیر آموزش و پرورش، ریاست سازمان نوسازی کشور و استاندار انجام می‌شود.   مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به تحویل ۳۸۹ دستگاه کولر در یکسال اخیر به ۵ شهرستان، اضافه کرد: از این تعداد، ۱۰۶ کولر در رامهرمز، ۸۲ دستگاه در باغملک، ۷۵ دستگاه در بهبهان، ۷۰ دستگاه در شوش و ۵۶ دستگاه در مسجدسلیمان توزیع شد.   وی می‌گوید: ما در استان خوزستان به واسطه اقلیم آب و هوایی متنوع، در حوزه توزیع تجهیزات (سرمایشی و گرمایشی) با رعایت عدالت از برنامه ریزی منجسمی بهره‌مند هستیم.   سعیدی پور در پایان یادآور شد: وظیفه ما ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و‌پرورش و عدالت آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار  در استان خوزستان است؛ و برای رسیدن به این اهداف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • رشد ۵۰درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو