Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@03:56:09 GMT

عکس ؛ اتفاق شگفت‌انگیز برای همسر توماس تولر

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۷۲۳۸

عکس ؛ اتفاق شگفت‌انگیز برای همسر توماس تولر

لیزا مولر، همسر توماس مولر، ستاره تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ که ورزشکار سوارکاری است در رقابتهای سوارکاری گراندپری اشتوتگارت به قهرمانی رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیزا مولر، همسر توماس مولر ، ستاره تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ که به رشته سوارکاری رو آورده در مسابقات گراندپری سوارکاری اشتوتگارت در آلمان در ماده درساژ به قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیزا مولر در رقابتهای گراندپری داخل سالن اشتوتگارت به صورتی شگفت‌انگیز در ماده درساژ با اسب خود استند بای می به قهرمانی رسید. این اولین قهرمانی لیزا مولر ۳۰ساله در یک رقابت بین‌المللی بود که با توجه به اینکه کمتر کسی گمان می‌کرد او با تجربه کمی که دارد بتواند در چنین رقابت مهمی به قهرمانی برسد و به همین دلیل در آلمان از این پیروزی به عنوان موفقیت شگفت‌انگیز یاد شده است.

البته اینکه لیزا مولر در این رقابتها موفق شده بر سه سوارکاری که هر سه سابقه رقابت در المپیک دارند پیشی گرفته و به قهرمانی برسد هم در شگفت‌انگیز بودن پیروزی او عامل مهمی بوده است.

اسب لیزا مولر تنها در ماه دو پرش دچار خطا شد و در طول نمایش او تنها در لحظاتی اندک دچار تردید شد. ولی علاوه بر این حرکات باشکوه اسب لیزا مولر که افسارش در دست او بود نشان داد که همسر فوتبالیست معروف آلمانی حالا یک سوارکار قابل توجه است. تنها معدود اسبهایی می‌توانند در ماه درساژ چنین نمایش بی‌نقصی به نمایش بگذارند که کنترل و توانایی سوارکارشان هم در موفقیت آنها نقش بسیار مهمی دارد.

مونیکا تئودورسکو مربی لیزا مولر بعد از نمایش او به رسانه‌ها گفت:

” لیزا اسبی دارد که کیفیتی در سطح بین‌المللی دارد و می‌شد حدس زد که در این رقابتها بدرخشد. لیزا خیلی پرتلاش است و تمرکز بالایی دارد”.

توماس مولر در همه تورنمنت‌هایی که همسرش در آنها شرکت می‌کند برای تشویق او حاضر می‌شود و باعث می‌شود توجه رسانه‌ها بیش از پیش به رقابتهای درساژ جلب شود. ولی حالا دیگر تماشاچیان رقابتهای سوارکاری لیزا مولر را نه تنها به عنوان همسر توماس مولر بلکه به عنوان یک سوارکار قابل تشویق می‌کنند و این شاید مهمترین وجه موفقیت او در گراندپری اشتوتگارت باشد.

توماس مولر هم بعد از قهرمانی همسرش در رقابتهای گراندپری اشتوتگارت گفت:

” لیزا با هر اسبی عادت می‌کند و هر طور شده راهی برای برقراری ارتباط با آن اسب پیدا می‌کند. حالا وقتش است که او خودش را نشان بدهد”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: توماس مولر لیزا مولر همسر توماس مولر بایرن مونیخ توماس مولر تیم ملی آلمان لیزا مولر همسر توماس مولر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن که قهرمانی‌اش در بوندسلیگا را قطعی کرده به دنبال پیروزی در بازی‌های باقیمانده و حفظ رکورد شکست‌ناپذیری است. آنها فردا در بای‌آرنا میزبان اشتوتگارت هستند. آلونسو در نشست خبری پیش از دیدار، از آنها تمجید و تاکید کرد که تلاش می‌کنند لیگ را بدون باخت به پایان برسانند.

نظرتان در مورد اشتوتگارت؟
اشتوتگارت واقعا خوب بازی می‌کند، آنها مربی و بازیکنان خوبی دارند و فوتبال جذابی بازی می‌کنند. ما برای یک بازی فشرده و سخت آماده هستیم. آنها منعطف هستند و در کار با توپ عالی نشان داده‌اند، برای من آنها یکی از بهترین تیم‌های اروپا در این فصل هستند و ما فردا مقابل یکی از بهترین‌های اروپا قرار می‌گیریم.

غیبت گرانیت ژاکا؟
گرانیت بازی فردا را به دلیل کارت زرد پنجم خود و محرومیت از دست خواهد داد. من به تیم اعتماد دارم که بدون او می‌توانیم خوب بازی کنیم. او به وضوح نفوذ زیادی در تیم دارد اما ما گزینه‌های کافی را برای پر کردن جای او در اختیار داریم.

وضعیت چمن بعد از جشن قهرمانی برابر وردربرمن و ورود هواداران؟
با مسئولان نگهداری چمن صحبت کرده‌ایم. می‌گویند چمن خوب و قابل بازی است. بعد از جشن‌ها مهم است که چمن شرایط خوبی داشته باشد و خوشبختانه مشکلی نیست.

به تمام کردن لیگ بدون باخت فکر می‌کنید؟
آدمی نیستم که به رکوردها فکر کنم و برایم مهم باشند اما قطعاً بردن لیگ با حداکثر امتیازات ممکن لذت خاصی دارد. ما تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های باقیمانده حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم
  • هفت کشف شگفت‌انگیز درباره سیاره عطارد
  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!
  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون