Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، لطف الله سوادکوهی رئیس کمیته فنی اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور ضمن بازدید از تعمیرگاه سازمان اتوبوسرانی و مراحل بازسازی اتوبوس‌های فرسوده شهرداری مشهد گفت: سازمان اتوبوسرانی مشهد که تاکنون در بازسازی اتوبوس‌های فرسوده پیشرو بوده است، اقتصادی‌ترین و سهل الوصول‌ترین روش را برای بازسازی برگزیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او ادامه داد: فرآیند بازسازی اتوبوس‌ها در شهر مشهد به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که با کمترین هزینه و زمان به چرخه سرویس دهی باز می‌گردند.   رئیس کمیته فنی اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور روند بازسازی اتوبوسرانی مشهد را مسئولانه و دلسوزانه عنوان کرد و گفت: یکی از اقدامات حائز اهمیت قابلیت سنجی و امکان سنجی بازسازی در اتوبوس بوده که کاملا مشهود است.   سوادکوهی افزود: تغییرات بدنه و اجزاء داخلی که برای اولین بار در کشور توسط توان نیرو‌های بومی انجام شده است از جمله نقاط قوت در بازسازی ناوگان اتوبوسرانی مشهد است.   او تصریح کرد: نوسازی اتوبوس هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است چرا که کاهش مصرف سوخت، روغن و آلایندگی را در بر دارد بنابراین این امور صرفا به دلیل وجود تحریم‌ها نبوده و در دنیا سابقه دارد و حتی اگر نوسازی انجام شود باید به بازسازی نیز توجه داشته باشیم.   رئیس کمیته فنی اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور گفت: از دیدگاه تخصصی نحوه مدیریت و انتخاب کلاسه بندی شده اتوبوس‌های قابل بازسازی در شهر مشهد، با نقطه نظرات کمیته فنی اتحادیه تطبیق کامل داشته و می‌توان به عنوان الگوی یک طرح موفق برای توسعه در سطح کشور و اجرای طرح ملی بازسازی مورد بهره برداری قرار گیرد.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران و نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا، در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • (تصاویر) بازسازی صحنه قتل در خیابان مطهری مشهد
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان