Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاتیا رونالدو، خواهر کریستیانو پاسخ تندی به مصاحبه دیشب ویرژیل فن دایک داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فن دایک در خلال برگزاری مراسم توپ طلای فرانس فوتبال، رونالدو را صف رقبای خود برای دریافت این جایزه خارج دانست و البته بعد از واکنش های فراوان مدعی شد در آن لحظه شوخی کرده است. اما این مصاحبه به مذاق خواهر رونالدو خوش نیامده و او بیانیه ای به تندی خطاب به مدافع هلندی لیورپول منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاتیا خواهر رونالدو در صفحه خود نوشت:

“ویرژیل عزیز، جایی که تو دیشب در آن قرار داشتی، کریستیانو رونالدو هزار بار آنجا رفته و آمده است. کریستیانو رونالدو سه عنوان قهرمانی در کشوری که سالها در آن بازی می کنی و هنوز موفق به فتح لیگ برتر نشده ای کسب کرده است.

کریستیانو وقتی خیلی از تو جوان تر بود، بهترین بازیکن و بهترین گلزن کشوری شد که تو حالا آنجا بازی می کنی. ویرژیل عزیز، کریستیانو رونالد‌و در ادامه راهی تیم دیگری شده و بزرگترین بازیکن تاریخ یک باشگاه بزرگ به نام رئال مادرید شد. همچنین این باشگاه با کریستیانو در فینال لیگ قهرمانان اروپا شما را شکست داد.

رونالد‌و پنج تا از این توپ طلاها داشته و نشان فتح لیگ ملت های اروپا را نیز با غلبه بر هلند شما روی سینه خود دارد. آیا این دشوار بود؟ متاسفم. ویرژیل عزیز، رونالدو در یکی از بدترین سال های دوران حرفه ای خود موفق شد جام های بیشتری نسبت به تو کسب کند، زیبا نیست؟

حالا تو فعلا جام های ارزشمند را بالای سر ببر و بعدا با هم صحبت خواهیم کرد. وقتی جام های زیاد و مهمی فتح کردی، می توانی با رونالدو سر یک میز حضور پیدا کنی. کریستیانو، تو برای من بهترین بازیکن دنیا هستی و خواهی ماند.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو خواهر کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم

وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم

دیگر خبرها

  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • واکنش کریستیانو رونالدو به رویارویی النصر و الهلال در فینال جام پادشاهی
  • واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 3-0 الخلیج)
  • گل والی زیبای کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 1-0 الخلیج)
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است