Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@12:12:24 GMT

ایران در وین دنبال کدام سناریو است؟

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۷۵۸۵

ایران در وین دنبال کدام سناریو است؟

کاهش تقاضا و رشد اقتصادی آمریکا و افزایش عرضه غیر اوپکی ها به ویژه آمریکا چالش های جدی پیش روی تولیدکنندگان نفت اوپک است. 
‏وزیرنفت عراق که کشورش یکی از کمترین پایبندی ها به تصمیم کاهش تولید اوپک را در شش ماه گذشته داشته است(خیلخی کمتر از ٥٠ درصد)پیشنهاد ٤٠٠هزار بشکه کاهش بیشتر تولید اوپک را ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(مجموعا ١/٦٠٠هزار بشکه کاهش روزانه).

عربستان هم بخاطر عرضه سهام آرامکو،و بودجه اش،طبیعتا با قیمت بالاتر نفت موافق است. ولی سیگنال متناقضی ازسمت روس ها،آمده است.گاهی تاخیر درتصمیم گیری حتی برای تمدید توافق کاهش فعلی به بعد از مارس،گاهی همراهی با تمدید کاهش تولید نفت.

روزنامه نگار حوزه انرژی 


۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1327708

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عربستان نفت وین اوپک آرامکو دونالد ترامپ انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا حسن روحانی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس سهمیه بندی بنزین عراق خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری صبح سه‌شنبه در جمع کارگران شرکت نفت گچساران افزود: در حال حاضر تولید نفت کشور به شکل روزانه سه و نیم میلیون بشکه رسیده که هدف گذاری شده این ظرفیت را به ۴ میلیون بشکه برسانیم.

وی با بیان اینکه در حوزه نفت به استقلال کامل رسیده ایم، اظهار کرد: صنعت نفت ما یک صنعت پیشرو است و نقش تعیین کننده‌ای در اقتصاد کشور دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه برای توفیق حداکثری تمام ابزارها و ظرفیت‌ها وجود دارد، گفت: در همین صنعت نفت قطعات فرسوده بازسازی شده و امروزه به روزهایی رسیدیم که میزان تولیدمان بیش از روزهای قبل از تحریم است.

منصوری با اشاره به اینکه امروزه رشد شرکت‌های دانش بنیان را در سطح کشور شاهد هستیم، اظهار کرد: با تکیه بر چنین ظرفیت‌هایی مسائل بزرگی مرتفع و افتخاراتی در بحث صنعت نفت شکل گرفته است.

وی با تقدیر از کارگران و نیروهای انسانی فعال در شرکت نفت گچساران اظهار کرد: بر دست شما فعالان و تلاشگران بوسه می زنیم.

کد خبر 6092868

دیگر خبرها

  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران