Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان گفت: این طرح با هدف حامی یابی برای ایتام و فرزندان نیازمند بدون حامی و دارای اولویت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین همزمان با کشور در استان اجرایی شد.

او  افزود: در این طرح یک میلیون حامی در سراسر کشور جذب می‌شود که سهم خراسان جنوبی از این رقم جذب ۲۰ هزار حامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی گفت: خیران با ثبت نام در طرح اکرام ایتام می‌توانند برای حمایت از ایتام و در طرح محسنین برای حمایت از فرزندان نیازمند دارای پدر سالخورده، بیمار و یا ازکارافتاده ثبت نام کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان افزود: این طرح برای ثبت نام کارمندان رسمی و غیررسمی ادارات و شرکتها، حامیان فعال و نیمه فعال، مشترکان پربازده صدقات و والدین دانش آموزان در طرح حامی یابی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین اجرا می‌شود.

وی گفت: مراجعه به سایت EKRAM.EMDAD.IR، مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد امام خمینی در شهرستان‌ها از دیگر روش‌های ثبت نام در این طرح‌ها است.

۲ هزار و ۸۱۶ یتیم و ۴ هزار و ۵۹۵ فرزند محسنین زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی هستند.

 انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد ایتام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است

صادق آهنگران، مداح دوره دفاع‌مقدس در برنامه‌ای از خاطره گلایه امام خمینی (ره) نسبت به یکی از مداحی‌هایش گفت.

به گزارش ایسنا، آهنگران در گفت‌وگو با کامران نجف‌زاده، مجری برنامه برمودا از پیامی که امام خمینی(ره) مبنی بر خواندن آثار حماسی به وی داده بود گفت. این مداح دوران جنگ تحمیلی عنوان داشت، امام به وی تذکر داده بود که نسل ما، نسل حماسه است و باید مداحی‌های حماسی بخواند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید