Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:55:36 GMT

هویت هلال احمر به حضور جمعیت داوطلبان آن است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۸۰۷۵

هویت هلال احمر به حضور جمعیت داوطلبان آن است

مجید خورشیدی روز چهارشنبه به مناسبت ۱۴ آذر مصادف با پنجم دسامبر روز جهانی داوطلب در جمع جمعیت داوطلبان هلال احمر استان بوشهر افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر کسانی هستند که با ایثار، فتوت و مردانگی خود در عرصه‌های مختلف در کنار مردم هستند.

وی بیان کرد: داوطلبی ریشه الهی دارد و مردم ایران از ابتدا در عرصه‌های اقتصادی، علم، فناوری، پزشکی، سیاسی و اجتماعی داوطلب و در کنار یکدیگر همواره در خدمت مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خورشیدی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر مردم محور و سازمانی مردم‌نهاد است و همواره در شادی‌ها و سختی‌ها در خدمت مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: جمعیت هلال احمر در کنار سازمان اداری کوچک اما پویا  و جمیعت میلیونی که با آن از قشرهای مختلف همکاری می‌کنند همواره خدمت رسانی به مردم را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

خورشیدی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر به‌عنوان نهادی خوب و تاثیرگذار در زمینه های امدادی و عام‌المنفعه در خدمت آحاد جامعه قرار دارد. 

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان بوشهرگفت: در زمان حاضر ۲۲ هزار داوطلب زیر پوشش این جمعیت قرار دارند که از این شمار ۱۱ هزار و ۳۱۰ نفر در سامانه ثبت و یک هزار و ۱۹۱ نفر نیز درجه بندی شدند.

علیرضا حاجیانی افزود: همچنین در استان بوشهر ۱۸ پایگاه ثابت شامل ۹ پایگاه جاده‌ای، پنج پایگاه دریایی، پایگاه‌های کوهستان، واکنش سریع، آنست و امداد هوایی هر کدام یک پایگاه در استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه ۲۵ خانه داوطلبی در استان بوشهر فعال است یادآور شد: انسانیت، بی‌غرضی، بی‌طرفی، استقلال، خدمات داوطلبانه، جهان شمولی، تلاش برای تسکین آلام بشری، احترام انسانها، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها، کوشش برای برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار از هدف‌های جمعیت هلال احمر است.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: این جمعیت حلقه رابط بین خیران، مددکاران و محرومان است در همین ارتباط جذب داوطلبان، مشارکت و کمکهای مردمی، فرشتگان رحمت، داوطلب یار امداد و نجات و مروجان سلامت از جمله طرحها و برنامه‌های این جمعیت است.

در این آئین از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوشهر تجلیل شد.

برچسب‌ها بوشهر استانداری بوشهر جمعیت هلال احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر جمعیت هلال احمر بوشهر استانداری بوشهر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، سیدعلی حجتی اظهار کرد: طرح یاس بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگر امدادی در بین مددجویان (دختران ۳۰ تا ۴۰ سال مجرد) زیر حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: در این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.
استان اردبیل از جمله ۱۰ استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می‌رود و هر از گاهی بروز حادثه‌هایی مانند زمین لرزه، رانش زمین، سیل، خشکسالی، صاعقه، طوفان، سرمازدگی، برف سنگین، سرما و یخبندان شدید خسارت و تلفاتی برجای می‌گذارد.
این استان ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده برای بکارگیری در حوادث احتمالی غیرمترقبه دارد.

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد