Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قاسم‌نژاد غروب چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در چهارمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴۰ نفر در حوزه‌های انتخابیه استان گیلان نام نویسی کرده‌اند، اظهار کرد: تا روز گذشته نیز ثبت نام ۹۹ نفر نهایی شده بود.

قاسم‌نژاد در ادامه با بیان اینکه از میان ثبت نام کنندگان امروز ۳۵ نفر آقایان و مابقی را بانوان تشکیل می دهند، افزود: گیلان دارای ۱۱ حوزه انتخابیه است که ۱۳ نماینده از این حوزه‌ها به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ادامه ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۱۸ روز ۱۶ آذر ماه امسال و با بیان اینکه این زمان براساس ضرورت امکان تمدید دارد، گفت: داوطلبان برای تسهیل در امر ثبت نام تمام مدارک اعلام شده را به همراه داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان ادامه داد: در پایان چهارمین روز تعداد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی استان گیلان به ۱۳۹ نفر رسیده است.

لازم به ذکر است، ناصر عاشوری نماینده ادوار گذشته شهرستان‌های فومن و شفت، مهرداد لاهوتی نماینده فعلی شهرستان لنگرود، مجید رجبی ویسرودی عضو سابق شورای شهر رشت و ابوذر ندیمی نماینده ادوار گذشته لاهیجان و سیاهکل برخی از چهره‌های سرشناس ثبت نام کننده در چهارمین روز نام نویسی از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرهای مختلف استان گیلان بودند.

گفتنی در روزهای گذشته نیز محمد احمدی معاون سابق استاندار گیلان، اسماعیل سرائی معاون سابق توسعه پایدار و محرومیت‌زدایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، احمد دنیا مالی عضو ایرانی هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی جهان، توحید نوبخت فرزند محمدباقر نوبخت نیز اقدام به نام نویسی کرده‌اند.

کد خبر 4789110

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات گیلان بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج هفته بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی بیرجند خطبه های نماز جمعه شهرکرد راهپیمایی ویروس آنفلوانزا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است