Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شرایط خوبی به لحاظ فنی داریم و بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهنام سراج مربی تیم صنعت نفت آبادان  در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پیکان، اظهار کرد: با مشاهده دو - سه باز گذشته تیم پیکان، متوجه هستیم که بازی بسیار سختی را در پیش داریم، تیم حریف یک تیم بسیار خطرناک مخصوصاً در فاز هجومی است که از مهاجمان خطرناکی بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این دیدار میزبان هستیم، شرایط خوبی به لحاظ فنی داریم و بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند ادامه داد: جدا از مشکلات مالی و حاشیه‌ای که گریبان تیم  ما را گرفته، من فکر می‌کنم که با حمایت هواداران سه امتیاز این مسابقه مال ما باشد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و پیکان تیم خوبی است که از مربی باهوشی بهره می‌برد، اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که سه امتیاز این بازی را بگیریم  چون می‌دانیم در صورت کسب این پیروزی، قطعا در پایان نیم فصل جزو چهار تیم بالای جدول خواهیم بود.

سراج در خصوص فرصت کمی که برای انجام تمرینات در هفته گذشته وجود داشت، عنوان کرد: به هر حال این شرایط برای همه تیم ها یکسان است، کار سخت است ولی باید با این شرایط خود را وفق دهیم، نمی‌توانیم در این زمان کوتاه کار تیمی  انجام دهیم و بیشتر در حال ریکاوری و آماده سازی تیم برای بازی بعدی هستیم.

وی بیان کرد: در چند بازی گذشته خارج از خانه بازی کردیم و بعد مسافت تا حدودی تیم ما را آزار داد، اما با بردی که در مقابل پیکان به دست خواهیم آورد، قطعا شرایط ما در جدول بهتر خواهد شد.

مربی تیم صنعت نفت آبادان در خصوص غایبان احتمالی تیمش  برابر پیکان، خاطرنشان کرد: در بازی فردا شاید بختیار رحمانی و مصطفی احمدی به دلیل مصدومیت نتوانند در فهرست تیم قرار گیرند.

انتهای پیام/72013/

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان فوتبال پیکان نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوبی است و برابر شاگردان فراز کمالوند کار سختی را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم روزی برسد مسئولان وزارت نفت دست از کج سلیقگی خود بردارند تا مشکلات این تیم ریشه دار و مردمی حل شود.

او ادامه داد: هفته گذشته در جام حذفی توانستیم حریف خود را شکست دهیم و بازیکنان با روحیه خوبی آماده مصاف با صنعت نفت هستند؛ تمرینات مناسبی را برای این بازی در نظر گرفتیم و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت داشتیم و امیدوارم آنها در زمین بازی هم خوش بدرخشند تا ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

شجاعی با درخواست از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: از کمیته داوران خواهش می کنم تا در چینش داوران برای هفته های پایانی لیگ برتر دقت لازم را داشته باشند؛ ما در برابر پیکان متضرر شدیم و کارشناسان داوری نیز تایید کردند که گل تیم پیکان در شرایط خطا و آفساید به ثمر رسید. امیدوارم اشتباهات داوران سهوی باشد و باعث ضرر تیمی نشوند.

مربی تیم هوادار که اصالتی آبادانی دارد در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی هوادار برابر صنعت نفت این تیم به سقوط نزدیک تر خواهد شد، گفت: من آدم احساسی هستم و دخترم چند روزی است که به من می گوید بابا امکانش هست در این بازی شکست بخورید؟ اما من به او گفتم که در ورزش باید صادقانه عمل کرد و نسبت به قراردادی که با باشگاهی که دارد متعهد باشد.

کد خبر 6092928

دیگر خبرها

  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است