Web Analytics Made Easy - Statcounter

عالمی نیسی گفت: داوطلبان انتخابان مجلس شورای اسلامی جهت سهولت در ثبت نام، می توانند از نرم افزار ویژه تلفن همراه استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال عالمی نیسی» امروز (چهارشنبه 13 آذر) در چهارمین روز ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: داوطلبان جهت سهولت در ثبت نام، می توانند از نرم افزار ویژه تلفن همراه ( موبایل اپلیکیشن) استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار اهواز تصریح کرد: برای دسترسی به راهنمای مربوط به این برنامه، می توان به پورتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir  مراجعه کرد.

 

وی افزود: پس از نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه، تکمیل پرسشنامه و ارسال آن توسط داوطلب، اطلاعات مربوطه به صورت خودکار در اختیار کاربر ثبت نام مرکز حوزه انتخاباتی قرار می گیرد.

 

رئیس ستاد انتخابات اهواز اضافه کرد: داوطلب باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مرکز حوزه ثبت نام مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل و نهایی کند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: کارشناسان ثبت نام باید کلیه اطلاعات و تصاویر مدارک دریافتی در سامانه جامع را با اصل مدارک هویتی و دیگر مدارک کنترل نموده و فرایند ثبت نام را تکمیل کنند.

 

پایان پیام/637

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد انتخابات مجلس مسجد مجلس شورای اسلامی مسجد انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، راضیه سلطان عباسی افزود: داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس؛ خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس