Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات کردستان از ثبت‌نام ۱۰۲ داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۵ حوزه انتخابیه استان خبر داد. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

حسین خوش‌اقبال در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج، تعداد کاندیداهای ثبت‌نامی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس را اعلام کرد و اظهار داشت: در اولین، دومین، سومین و چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس، جمعاً 102 نفر در حوزه‌های انتخابیه استان کردستان ثبت‌نام کرده که 6 نفر از آنان زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز 12 نفر برای حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران، سقز و بانه 8 نفر، مریوان و سروآباد 6 نفر، قروه و دهگلان 6 نفر و 4 نفر بیجار (یک زن) شرکت کرده‌اند.

بوشهر| تبلیغات زودهنگام داوطلبان نمایندگی انتخابات مجلس تخلف استانتخابات 98| نام‌نویسی 8 نفر در ارومیه تا ظهر روز چهارمانتخابات 98 ـ البرز| 89 نفر برای مجلس از دو حوزه انتخابیه استان البرز ثبت نام کردند

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان خاطرنشان کرد: در نخستین و دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس 41 نفر و در سومین روز 25 نفر در استان کردستان ثبت‌نام کرده بودند.

خوش‌اقبال گفت: تاکنون حوزه سنندج، دیواندره و کامیاران با 39 داوطلب بیشترین آمار ثبت‌نامی در اولین، دومین و سومین روز از انتخابات کردستان را داشته است.

انتهای پیام/481/ز

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم

سه نماینده استان زنجان در بهارستان با برگزاری انتخابات یازدهم اسفند مشخص شدند و تعیین تکلیف دو نماینده دیگر در حوزه‌های انتخابیه زنجان- طارم و خدابنده به دور دوم کشیده شد و نبی‌الله محمدی و سیدمحمد اسماعیلی در دور دوم انتخابات مجلس به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند روز دیگر بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم نمانده است، در حوزه انتخابیه زنجان و طارم دو کاندید رقابت می‌کنند و فضای رقابتی بین این دو نماینده حکم‌فرماست، در این گزارش بر آن شدیم تا به معرفی نامزدهای راه پیدا کرده به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه بپردازیم.

نبی‌الله محمدی متولد ۱۳۵۷ است، مقطع ابتدایی را در مدرسه اسرافیل گنجی و راهنمایی را در مدرسه حافظ و دبیرستان را در مدرسه قدس زنجان سپری کرد و بعد از گذراندن دوره کارشناسی در ابهر رشته مدیریت دولتی در قزوین را در مقطع ارشد ادامه داد و مقطع دکتری را در دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات تهران در رشته مدیریت دولتی با معدل الف به پایان رساند.

وی تدریس را از سال ۱۳۸۱ به عنوان دبیر در هنرستان‌های کار و دانش هفتم تیر و ابوریحان و خوارزمی شهر خدابنده آغاز کرد و در سوابق کاری‌اش رئیس اداره اداره ورزش و جوانان، رئیس دانشگاه پیام نور دیده می‌شود، سال ۱۳۹۳ از وزارت ورزش و جوانان و دانشگاه پیام نور به دانشگاه آزاد اسلامی منتقل می‌شود و به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه در رشته مدیریت دولتی مشغول امر پژوهش و تدریس است.

ارائه بیش از ۶۰ مقاله علمی در مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی با موضوعات مدیریتی و سیاسی و خط مشی‌گذاری و بودجه‌ریزی و تألیف کتاب‌های کارآفرینی سازمانی و مدیریت امور استخدامی با رویکرد راهبردی بخشی از فعالیت‌های علمی وی است، این داوطلب یازدهمین دوره انتخابات حوزه انتخابیه زنجان و طارم در دور اول ۲۶۶۷۰ رأی را کسب کرد.

محمد اسماعیلی، نیز کارشناس علوم سیاسی کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در مجلس نهم و فرمانده گروهان و جانشین گردان (جانشین شهید حمید باکری) در دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد.

وی رئیس ستاد تیپ ٣۶ انصار المهدی استان زنجان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه منطقه زنجان، فرمانده ناحیه مقاومت زنجان و جانشین سپاه استان زنجان نیز از دیگر سوابق کاری‌اش است، میزان آرای این کاندید در دور اول ۱۹۱۶۶ بود.

کد خبر 750362

دیگر خبرها

  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در شیراز و زرقان
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی