Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه علنی شورای شهر شیراز، اعضای شورا با طرح پیشنهادی شهرداری در خصوص بازنگری طرح ساماندهی باغ‌های قصردشت شیراز شامل آسیب‌شناسی، اهداف کلان و خرد، مسائل استراتژیک و راهبردهای کلان و خرد و سیاست‌ها موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در جلسه علنی عصر امروز شورای شهر شیراز، تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری شیراز و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به منظور همکاری و مشارکت در جهت برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری و اجرای اقدامات مشترک در جهت ارتقای شاخص‌های حوزه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی در شهر شیراز به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر شیراز با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه یکی از راهکارهای تنظیم و توسعه‌ی روابط مدیریت شهری و نهادها و دستگاه‌های مختلفاست، ابراز داشت: هدف اصلی ما از انعقاد تفاهم‌نامه‌ها ایجاد فضایی برای بهبود خدمات به مردم است که امیدواریم این سیاست در این زمینه مؤثر واقع شود.

عبدالرزاق موسوی افزود: در همین راستا شورای شهر شیراز اولین تفاهم‌نامه خود را با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به امضا رسانده و تفاهم‌نامه‌های بعدی با چند دستگاه دیگر نیز در حال پیگیری و تنظیم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز با اشاره به اینکه یکی از محورهای مهم شعار شورای پنجم، توجه به فرهنگ و هنر است، ابراز داشت: انعقاد تفاهم‌نامه بین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای شهر و شهرداری شیراز در تاریخ کم‌نظیر است، این تفاهم‌نامه بسترهای خوبی برای توسعه فرهنگ و هنر را رقم می‌زند.

صابر سهرابی ادامه داد: آقای موسوی قبل از انتخاب و پس از انتخاب به عنوان رئیس شورا بر انعقاد تفاهم‌نامه بین دستگاه‌های متولی شهر به ویژه حوزه‌های فرهنگی تاکید داشت که خوشبختانه امروز محقق شد.

تصویب سیاست‌ها و برنامه‌های دوسال آینده شورای اسلامی شهر شیراز

در این جلسه، سیاست‌ها و برنامه‌های دوسال آینده شورای اسلامی شهر شیراز به تصویب رسید.

سیاست‌ها و برنامه‌های دوسال آینده شورا در راستای رعایت قوانین و مقررات بالادستی و درجهت بهبود وضعیت و چگونگی اداره شورای اسلامی شهر شیراز است، به نقل از روابط عمومی شورا طبق این مصوبه هیأت رئیسه شورا مکلف شد نسبت به اجرا یا تقویت، تکمیل و راه‌اندازی سامانه جامع مصوبات شورا، تقویت همکاری میان کمیسیون‌های شورا به منظور تسریع در روند پیگیری دستور کارهای مشترک، تقویت اصل پاسخگویی شورا و شهرداری به شهروندان، با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رعایت شفافیت، فراهم کردن امکان ارتباط اعضای شورا به سیستم اتوماسیون گام و سرا، ارتقا سرمایه انسانی شاغل در شورای اسلامی شهر شیراز از طریق آموزش مستمر و به روزکردن نظام اداری و خدماتی شورا، تهیه ساختار سازمانی و شرح وظایف تفصیلی کارکنان شورای اسلامی شهر شیراز، تقویت همکاری با سازمان‌ها و نهادهای خدمات‌رسان شهرستان و استان از جمله تنظیم و مبادله تفاهم‌نامه، تلاش در جهت استفاده کامل از ظرفیت قانون شوراها به ویژه شرح وظایف شورای اسلامی شهر شیراز موضوع ماده 80 قانون شوراها، ساماندهی و تقویت بخش کارشناسی و مشاوره‌ای شورای اسلامی شهر شیراز، تقویت بعد نظارتی شورا با پیش‌بینی سازوکارهای مناسب، تقویت مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر شیراز، تعیین اولویت‌های شورا و تمرکز فعالیت و تلاش کمیسیون‌های تخصصی در انجام آنها و ارائه گزارش مستمر فعالیت‌های شورای اسلامی شهر شیراز به شهروندان اقدام کند.

در این جلسه اعضای شورا با لایحه شهرداری شیراز در خصوص برگزاری دومین همایش تاب‌آوری زیست بوم شیراز با رویکرد مدیریت منابع آب، فضای سبز، سیلاب و آبخیزداری شهری با اعتبار 70 میلیون تومان در سال جاری موافقت کردند.

آیین‌نامه نحوه فعالیت شرکت‌ها و موسسات حمل‌‌ونقل درگذشتگان و نرخ کرایه خودروهای حمل‌ونقل درگذشتگان در شیراز نیز به تصویب رسید.

اعضای شورا همچنین با طرح پیشنهادی شهرداری در خصوص بازنگری طرح ساماندهی باغ‌های قصردشت شیراز شامل آسیب‌شناسی، اهداف کلان و خرد، مسائل استراتژیک و راهبردهای کلان و خرد و سیاست‌ها موافقت کردند.

در این جلسه تصمیمات کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی بررسی و اعضای شورا با نامگذاری محله معروف به شاه قلی بیگی به نام شاه قلی بیگی (نصب تابلو نام محله در محدوده ورودی خیابان شهید خسروی)، محله معروف به دشت چنار به نام محله دشت چنار، خیابان شهیدان هنردار به نام خیابان دشت چنار، خیابان بعد از پل دلاوران (ورودی شهرک میانرود) به نام شهیدان هنردار، شهرک گلشن واقع در محدوده شهرداری منطقه 4 به نام محله کشن، محله واقع در جنب گلزار شهدای شهرک جوادیه معروف به فقیرآباد به نام محله پاکویه، بوستان واقع در شهرک امام حسن مجتبی(ع) در محدوده شهرداری منطقه 3 به نام بوستان پونه و بوستان واقع در شهرک برآفتاب سعدی به نام آفتاب موافقت کردند.

لزوم افزایش کیفیت حمل‌ونقل عمومی در شیراز

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز ابراز داشت: در شرایط کنونی که قیمت بنزین افزایش یافته و شهروندان اقبال مضاعفی به استفاده از حمل‌ونقل عمومی پیدا کرده‌اند وظیفه متولیان حوزه های مرتبط شهرداری است تا به گونه‌ای برنامه‌ریزی و عمل کنند تا با حداکثر رضایت شهروندان روبرو شویم.

علی ناصری ادامه داد: متاسفانه در شرایط کنونی ضعف و گاهاً عدم نظارت‌ها در خدمات‌رسانی‌ها موجب نارضایتی می‌شود، این وضعیت در سازمان اتوبوسرانی به صورت ملموس قابل مشاهده است .نظم خطوط اتوبوسرانی به گونه‌ای نیست که مردم انتظار دارند، با توجه به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری شیراز؛ وضعیت بهداشتی درون اتوبوس‌ها مطلوب نیست.

وی افزود: سازمان اتوبوسرانی برای آنکه بتواند از فرصت پیش آمده در جهت بهره‌مندی بیشتر شهروندان از وسیله نقلیه عمومی بهره گیرد که نهایتا منتج به کاهش استفاده خودرو تک‌سرنشین و کاهش ترافیک و در نتیجه آلودگی هوا خواهد شد، لازم است زمانبندی درست و به موقع را به شهروندان ارایه نماید و این مهم با در نظر گرفتن تمهیداتی از جمله نصب برگه‌هایی که در آن ساعت ورود هر خط به ایستگاه تنظیم شده است در معرض دید شهروندان قرار گیرد.

این عضو شورا گفت: با توجه به دلایل مذکور و استقبال زیاد شهروندان از مترو به نظر می‌رسد لازم است رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری شیراز تدابیری را به کار گیرند تا در جهت رفاه حال مسافران، خدمات‌رسانی بهتری که با کاهش زمان انتظار شهروندان در ایستگاه‌ها همراه خواهد بود، از یکسو سبب رضایت‌مندی بیشتر آنان  شده و از سوی دیگر موجب رغبت مردم به استفاده از مترو به جای خودرو شخصی خواهد شد.

وی افزود: از رئیس سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز می‌خواهم تا در شرایط سخت معیشتی که شهروندان با آن روبرو هستند تمهیداتی را به کار بندند تا ما یحتاج مردم بدون واسطه و با کمترین افزایش قیمت به دست مصرف‌کنندگان رسیده و با توجه به اینکه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی به عنوان یکی از شبکه‌های توزیع، زیر نظر شهرداری فعالیت می‌نماید. با تأکید بر اینکه از وظایف این سازمان، مدیریت میدان‌های ثابت و محله‌ای عرضه محصولات و فرآورده‌های کشاورزی، دامی، طیور و  آبزیان و نظارت بر عملکرد آن ها است و نیز ساماندهی وضعیت میوه و تره بار و فرآورده‌های کشاورزی و تسهیل در تهیه و توزیع محصولات مورد مصرف مردم، با انگیزه حذف عوامل واسطه و کاهش قیمت تمام شده از طریق ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در نظر  گرفته شده است.

خلع ید نمایندگان مجلس از نظارت بر عملکرد دولت

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر شیراز در بخشی از نطق پیش از دستور خود بیان کرد: در انقلاب اسلامی قرار بود مردم ولی نعمت حاکمان باشند و حمایت از پابرهنگان و زاغه نشینان و سایر اقشار ضعیف جامعه در مرکز توجه دولت قرار گیرد، رهبر فقید انقلاب میگفتند تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند. اما ظاهرا اکنون تنها چیزی که مورد توجه دولتمردان و حاکمان ما نیست وضعیت نگران کننده‌ی اقشار ضعیف جامعه و رفع نیازهای اولیه آن‌ها است.

نوذر امامی ادامه داد: در حالی که فشار تحریم‌های استکبار، کمر مردم را زیر بار حمایت از نظام خم کرده است و روز به روز تامین معاش عموم مردم سخت‌تر از گذشته می‌شود پس از اعلام یک تصمیم بدون مقدمه و عجولانه و اعتراض مردم درمانده، متاسفانه جان و مال مردم در آتش بی‌تدبیری و سبعیت عده‌ای آشوبگرو اغتشاشگر سوخت. هرچند هیچ کس از برخی اقدامات آشوب طلبانه و آسیب‌زننده تعداد معدودی از افراد نفوذی دفاع نمیکند اما حتما لازم است از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم به حاکمان دفاع کنیم و از مسئولین بپرسیم چه سازوکار قانونی برای اعتراض مسالمت آمیز و مدنی آنها بدون نگرانی از متهم شدن به ضدیت با نظام و اسلام و سایر اتهامات دیگر در نظر گرفته است.

وی افزود: به مسئولین نظام توصیه می‌کنم خود را از مردم جدا نکرده و به خواسته‌های آنها توجه کنند، این مردم همان‌هایی هستند که در دهه‌ی 60 با میل و رغبت و بدون هیچ چشم‌داشتی برای ایثار و شهادت به جبهه‌های حق علیه باطل گسیل می‌شدند، باید همه از خودمان بپرسیم چه شد که امروز همان‌ها از ظلم و بی‌عدالتی این چنین به تنگ آمده‌اند.

این عضو شورا گفت: درحالیکه وظیفه دولت ایجاد بستر استغنا و بی‌نیازی مردم است، کمک معیشتی دولت نیز چیزی جز اقتصاد صدقه‌ای و تزریق نقدینگی به جامعه که نتیجه‌ای جز کاهش ارزش پول ملی و تورم ندارد، نیست.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر شیراز ابراز داشت: خلع ید نمایندگان مجلس از نظارت بر عملکرد دولت در حالی که قرار بود مجلس در راس امور باشند نیز نشان از این دارد که روز به روز به فرمایشی بودن مجلس افزوده می‌شود و این مورد نشانه‌ای از لطمه به جمهوریت نظام و وهن آن است و تاسف آورتر آن‌که از این مجلس در واکنش به این سلب اختیار بی‌سابقه هیچ صدای اعتراضی بلند نشده و از برکات نظارت استصوابی اکثریت آن‌ها ریاکارانه سکوت کرده‌اند تا در انتخابات آتی رد صلاحیت نشوند.

انتهای خبر/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس شورای شهر شیراز مصوبات شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز

شهردار شیراز گفت: دوازدهمین ایستگاه بازدیدهای نظارتی شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری شیراز در شهرداری منطقه ۲ شیراز برگزار شد و اعضای شورای شهر شیراز بر ضرورت نگاه ویژه‌تر مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میزهای خدمت تاکید داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، محمدحسن اسدی در دوازدهمین بازدید نظارتی شورای اسلامی و شهرداری شیراز در منطقه ۲ که با هدف تکریم ارباب رجوع، خدمت‌رسانی بهتر و ایجاد امیدآفرینی برگزار شد، اظهار کرد: دیدار چهره به چهره با شهروندان رفع مشکلات و مسائل شهروندان را به دنبال دارد.

وی افزود: دوازدهمین مرحله بازدید از مناطق و برگزاری میز خدمت در منطقه ۲ شیراز بود که این میز خدمت به اتفاق رئیس، ناظر و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و همکاران شهرداری در حوزه ستادی و برخی از معاونین در این منطقه برگزار شد.

شهردار شیراز تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی بازدید و سرکشی از مناطق برگزاری میز خدمت با حضور شهروندان مناطق است که شهروندان منطقه ۲ به جهت رفع مسائل و مشکلات خود تقاضای برگزاری میز خدمت و گفت‌وگو با مدیران شهری را داشتند.

اسدی تاکید کرد: با موضوعات و مسائل مطرح شده از سوی یاوران شورا و شهروندان در این میز خدمت به تقاضا و موضوعات رسیدگی شد و ارجاعات و دستورات لازم صادر شد.

وی ادامه داد: در این بازدید و میز خدمت با پرسنل و کارکنان شهرداری منطقه ۲ دیدار و گفت‌وگو صورت گرفت و مسائل و موضوعات مطرح شد.

شهردار شیراز با بیان اینکه باز خورد بسیار خوبی از بازدید منطقه ۲ داشتیم، ابراز امیدواری کرد: این دیدار بی‌واسطه و چهره به چهره که از سال گذشته توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز شروع شد، بتواند در سال جاری نیز استمرار داشته باشد، چرا که در وهله باعث رضایت مراجعین و شهروندان به جهت رفع مشکلات و مسائل آن‌ها باشد و پس از آن بتوان مشکلات پرسنل شهرداری این منطقه را در حداقل ممکن رفع کرد.

ارائه گزارش عملکرد شهردار منطقه ۲ و طرح راهکار به شهردار و معاونین وی از دیگر موضوعات مورد اشاره شهردار شیراز در این بازدید بود.

ضرورت نگاه ویژه‌تر مدیریت شهری به منطقه ۲ شیراز

سیده مریم حسینی عضو شورا و رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز در دوازدهمین بازدید نظارتی با حضور در منطقه ۲ شهرداری شیراز اظهار کرد: منطقه ۲ شهرداری شیراز یکی از مناطقی است که بیشترین تعداد محلات محروم را دارد و در سطح محلات برای احصا و رفع مشکلات همواره از یاوران شورا، رابطین و ظرفیت آن‌ها استفاده شد و کار محرومیت‌زدایی در این منطقه از محلات از مردم محله برای مردم محله اولویت‌بندی می‌شود.

وی افزود: نیاز است از سوی مدیریت شهری به صورت ویژه به این منطقه نگاه شود و این موضوع با در نظر گرفتن بودجه و کارمندانی که دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند مد نظر است.

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: کارمندان شهرداری منطقه دو در این منطقه همواره معتقد هستند نهایت رأفت قانونی در برخورد با شهروندان در این منطقه صورت می‌گیرد تا مشکلات آن‌ها رفع شود و این اقدام به معنای نگاه یک شهروند به شهروند دیگر نه نگاه یک مسئول به یک شهروند است.

حسینی ابراز امیدواری کرد: با تنوع فعالیت‌هایی که در این منطقه صورت می‌گیرد روز به روز در رفع محرومیت برای مردم این منطقه گام‌های بیشتری برداریم.

منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد

ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این بازدید اظهار کرد: پس از پایان تعطیلات نوروزی در روز پنجم اردیبهشت ماه جاری این توفیق عنایت شد تا جلسه میز خدمت در شهرداری منطقه ۲ برگزار شود.

وی افزود: منطقه دو ویژگی خاص خود را دارد علاوه بر نقاط قوت بسیار زیاد که قابل مقایسه با سایر مناطق نیست، اما این منطقه مسائل و مشکلات ویژه‌ای دارد که این موضوعات به بافت فرسوده و قدیمی بودن آن بر می‌گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: بخشی از این منطقه به عنوان شناسنامه شیراز است. همچنین با ظرفیت اقتصادی که این منطقه دارد این بخش در سایر مناطق نیست. از سوی دیگر با بخش‌های فرهنگی که این منطقه دارد یک سوم دانشگاه فرهنگیان در این منطقه قرار دارد اما برخی از آن بی اطلاع هستند.

حسینی با اشاره به اینکه منطقه ۲ شیراز استعدادهای خاص خود را دارد، ادامه داد: این درخواست را مطرح کردیم که معاونین شهردار شیراز بخش‌های مختلف آن را فعال کنند و آن را به شکوفایی برسانند.

وی در خصوص عملکرد اجرایی شهرداری در این منطقه گفت: اقدامات مدنظر و قابل پیگیری که از سوی شهرداری و ناظر شورا در این منطقه صورت گرفته است، رضایت‌بخش بوده و پیشرفت منطقه صعودی است و رضایت‌مندی مردم از مجموعه اقدامات بسیار بالا است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در پایان ضمن قدردانی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار منطقه و پرسنل و یاوران شورا این منطقه، خاطرنشان کرد: با اقداماتی که در دستور کار است افق مناسبی را در این منطقه شاهد هستیم و امید است شاهد شکوفایی و پیشرفت در این منطقه باشیم. چرا که این منطقه مستعد بهترین ارائه خدمات است.

مشارکت مردم در حوزه مدیریت شهری تداوم یابد

محمود صفایی نایب رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمند سازی شورا در این بازدید اظهار کرد: اولین میز خدمت در سال جاری در منطقه ۲ برگزار شد و حضور شهردار شیراز و سایر مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر شیراز منجر به کاهش، رفع مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی شهروندان این منطقه شود.

وی ادامه داد: شهروندان در این منطقه مسائل عمده‌ای مطرح داشتند که اغلب موضوعات در خصوص زمین و تملکات بود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: برخی از یاوران شورا موضوع خدمات زیر بنایی را در محلات خود مطرح کردند و دستورات لازم از سوی شهردار شیراز و رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ابلاغ شد.

صفایی خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات شهروندان در این میز خدمت رفع شد و برخی از مسائل دیگر مقرر شد در جلساتی که در شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز برگزار می‌شود پیگیری شود.

وی ابراز امیدواری کرد: همچون سال گذشته جلسات میز خدمت به صورت مستمر با حضور مدیران شهری و مردم برگزار شود تا علاوه بر رفع مشکلات شهروندان، مشارکت مردم در حوزه مدیریت شهری تداوم یابد.

استقبال خوب شهروندان از برگزاری میزهای خدمت مشهود است

محمد تقی تذروی عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در شهرداری منطقه ۲ شیراز در این بازدید تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار شیراز در دیدار مردمی و میز خدمت منطقه ۲ بودند.

وی افزود: در یازده نشست گذشته استقبال بسیار خوبی از سوی مردم صورت گرفت و با توجه به اینکه در برخی مواقع ملاقات و گفت‌وگوی مستقیم و بی واسطه با مدیران شهری و اعضای شورای امکان با دشواری و یا تأخیر همراه است، لذا در این میز خدمت‌هایی که برگزار می‌شود دیدار و گفت و گوی بی واسطه مردم با اعضای شورا و مدیران شهری فراهم می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی ارتباط چهره به چهره با مردم است و در موضوعاتی که نیاز است شهردار شیراز دستورات را مستقیم اعلام کند، این اقدام صورت می‌گیرد تا مشکلات شهروندان حل و فصل شود.

تذروی اضافه کرد: در بسیاری از مواقع مردم با حضور خود در میز خدمت‌ها، بسیاری از مشکلات و موضوعات را اطلاع رسانی می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از یاوران شورا منطقه ۲ که مسائل و مشکلات این منطقه را با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز مطرح داشتند، گفت: با برنامه‌ریزی برای آینده و تخصیص بودجه، مسائل و مشکلاتی که از سوی شهروندان در این منطقه مطرح می‌شود اقدامات تأثیر گذار خواهد بود.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۲ همچنین با قدردانی از شهردار منطقه اظهار کرد: در اوایل این موضوع را شاهد بودیم که مراجعات مردمی بسیار زیاد بود اما با دیدار چهره به چهره و رفع مشکلات شهروندان در این منطقه، مراجعه شهروندان نسبت به گذشته بسیار کاهش یافته است و این موضوع نشان از اثرگذاری ارتباط مردمی بین مسئولین و مردم است.

به گزارش ایمنا، در این بازدید چندساعته، گفت و گو با مدیران و کارکنان با هدف تکریم و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات آن‌ها و جلسه بررسی مسائل منطقه به جهت آشنایی با ظرفیت‌ها، کاستی‌ها و چالش‌ها و موانع موجود و آگاهی از روند پیشرفت برنامه‌ها و پروژه‌های این منطقه؛ از مواردی بودند که در این بازدید نیم‌روزی، مطابق بازدیدهای نظارتی شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری شیراز انجام گرفت.

کد خبر 748027

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود