Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران - اکبر بهنامجو روز چهارشنبه در حاشیه سفر مقام‌های صنعتی و اقتصادی جمهوری آذربایجان به ایران و نشست با مسوولان ایرانی برای تعیین محل شهرک صنعتی مشترک افزود: محل مورد نظر  به دلیل نزدیکی به راه آهن پارس‌آباد - آذربایجان انتخاب شده است.
وی بیان کرد: این محل  توسط هیات صنعتی و اقتصادی جمهوری آذربایجان نیز تایید شده و در هفته‌های آینده مسوولان کشوری و استان اردبیل  برای انجام اقدامات و توافق دوجانبه به باکو سفر       می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اردبیل گفت: احداث این شهرک صنعتی موجب تحول بزرگ در حوزه اقتصادی  استان و کشور  خواهد شد.
بهنامجو افزود: از طریق این شهرک صنعتی می‌توانیم از امتیازات و تخفیفات دو کشور در این خصوص استفاده کنیم.
به نوشته ایرنا وی بیان کرد:با احداث این شهرک میتوانیم صنایع تبدیلی و بسته‌بندی را در این منطقه توسعه داده  و صادرات محصولات تولیدی استان را به کشورهای آسیای میانه و روسیه در سریع‌ترین زمان انجام دهیم.
استاندار ادبیل  اظهار کرد: این امتیاز ویژه ای است که دولت به طور ویژه به استان اردبیل اختصاص داده است

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استاندار استاندار اردبیل جمهوری اذربایجان ایران شهرک صنعتی راه آهن پارس آباد آسیا روسیه صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، 5 سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی