Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت جانبازان در بیانیه اخیر خود آورده است: هم‌صدایی منافقان نقاب‌دار داخلی با دشمن در جریان‌های اخیر برای تکمیل پازل دشمن را ادامه تئوری‌های نخ‌نما شده فشار از پایین و چانه‌زنی از بالا می‌داند که قصد دارند جای «قاتل» و «شهید» را عوض کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا،  اعضای شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در آخرین نشست هفتگی خود ضمن تبریک 12 آذرماه روز جهانی معلولین، تلاش‌های این گروه از هم‌وطنان برای بهتر زیستن را ارج نهاد و تأکید کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های شگفت خدادادی برای فائق آمدن بر ناتوانی‌ها، هنری است که معلولان و جانبازان نمونه‌های شگفتی از آن را در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جمعیت با اشاره به قهرمانی‌هایی که معلولان تاکنون در پارالمپیک از خود به جای گذاشته‌اند، به قهرمانی در دیگر عرصه‌های گوناگون در عرصه تحصیل، پژوهش و کارآفرینی و غلبه بر موانع پیشرو اشاره کرد و ضمن تحسین‌برانگیز خواندن آن، در عین حال به مسائل ناشی از «معلولیت شهر» برای پذیرش این قشر از جامعه پرداخت.

جمعیت جانبازان با تأکید بر اینکه اگر ظرفیت‌ها و فرصت‌های اجتماعی در مقابل وضعیت جسمی معلولان و جانبازان انعطاف لازم را نداشته باشند، این جامعه پرتلاش قادر به شکوفا کردن استعدادهای خود نخواهند بود، افزود: میدان‌داری فرهیختگان معلول و جانباز در این عرصه می‌تواند موقعیت‌های بیشتری را در دسترس این جامعه قرار دهد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی همچنین در آستانه ۱۶ آذر، روز دانشجو، این روز را نماد عدالت‌خواهی، استکبارستیزی، تحول‌خواهی و نقد شرایط موجود برای رسیدن به آینده بهتر توصیف و خاطرنشان کرد: حضور هوشمندانه و انقلابی دانشجویان در مقابله با رژیم ستم‌شاهی و آمیخته شدن جریان دانشجویی به افق‌های بلند اندیشه‌های حکومتی حضرت امام (ره) چنان سرعتی به پیروزی انقلاب بخشید که تئوریسین‌های نظام سلطه هرگز قادر به پیش‌بینی نتایج آن نبودند.

این جمعیت یادآور شد: روحیه انقلابی، نواندیش و جهادی نسل جوانی که در نهادهای برآمده از انقلاب، طلایه‌داران امنیت، هویت، سیاست و اداره کشور شدند، شگفتی‌های بزرگی در عرصه سازندگی کشور و دفاع از حریم سرزمینی را رقم زد.

به باور جمعیت جانبازان، کارنامه جریان دانشجویی با اشغال لانه جاسوسی و شکستن هیبت و هیمنه پوشالی آمریکا چنان معمار بزرگ جمهوری اسلامی را به تحسین از این حرکت وا داشت که آن را انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول توصیف کرد.

این جمعیت در ادامه با یادآوری اینکه کارنامه ممتاز ۴۰ ساله جریان دانشجویی نشان از تناور شدن شجره‌ای را دارد که نظام همواره می‌تواند به صداقت و عزم آن در گره‌گشایی از مسائل جامعه و تبدیل تهدیدها به فرصت امیدوار باشد، تصریح کرد: جنبش دانشجویی همواره در خط مقدم این عرصه‌ها بوده و خواهد بود.

اعضای شورای هماهنگی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در همین زمینه تأکید کردند: اعتماد مقام معظم رهبری برای رقم خوردن گام دوم انقلاب با انرژی جوان در صحنه، امید به آینده روشن را در میدان پیشرو نشان می‌دهد.

جمعیت جانبازان در بخش دیگری از جلسه خود به تازه‌ترین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخت و با اشاره به سرمایه‌گذاری آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای‌اش برای مؤثر شدن فشار حداکثری بر ملت ایران با تحمیل جنگ تمام عیار اقتصادی، افزودند: بی‌نتیجه بودن این سرمایه‌گذاری حاصل ایستادگی و مقاومت ملتی است که همواره عهد خود را با مکتب امام (ره) و امامت جامعه به‌درستی نشان داده‌اند.

جمعیت جانبازان تأکید کرد: سرویس‌های اطلاعاتی عبری، غربی، عربی طی سال‌های گذشته طراحی اقدامات پیچیده‌ای را برای فروپاشی نظام دنبال کردند اما آنچه امروز پیش‌روی آن‌هاست کشوری مقتدر، با نفوذ در منطقه، پشتیبان جبهه مقاومت اسلامی و بی‌اعتنا به تهدیدهای حداکثری آمریکاست.

این جمعیت با تأکید بر اینکه با وجود دامن زدن دشمن به آشوب‌ها، سازمان حرفه‌ای آشوبگران در 48 ساعت فروپاشید، افزود: این امر نشان از عمق اقتدار نظام در تحلیل و تهدید‌های امنیتی دارد.

جمعیت جانبازان هم‌صدایی منافقان نقاب‌دار داخلی با دشمن در جریان‌های اخیر برای تکمیل پازل دشمن را ادامه تئوری‌های نخ‌نما شده فشار از پایین و چانه‌زنی از بالا و نافرمانی مدنی زمان دولت اصلاحات دانست که اکنون با صافکاری و نقاشی جدید می‌خواهد جای «قاتل» و «شهید» را عوض کند.

این جمعیت خاطرنشان کرد: کسانی که شعار «تَکرار می‌کنم» دولتی را رقم زدند که باید پاسخگوی معیشت مردم، گرانی افسارگسیخته، بیکاری، قاچاق کالا و... باشد، بی‌شرمانه طلبکار جامعه شده‌اند و با صدور بیانیه‌های زنجیره‌ای می‌خواهند با گروگان گرفتن معیشت مردم، مشکل آمریکا را در اعمال فشار حداکثری حل کنند و شروط 12 ماده‌ای پمپئو را برای مذاکره با ایران کارسازی کنند؛ ولی غافل از اینکه نه آن‌ها می‌توانند همچون دهه هفتاد و هشتاد در چهره پیروان امام (ره) مردم را بفریبند و نه آمریکا قادر است گریبان خود را از پنجه‌های قدرتمند جمهوری اسلامی بیرون بکشد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: روز دانشجو روز جهانی معلولین جمعیت جانبازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است

ماموستا امجد محمودی در گفتگو با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید علامه مرتضی مطهری اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب‌اسلامی و شهادت استاد مرتضی مطهری در اردیبهشت ماه سال 1358 توسط گروه فرقان، این روز به عنوان روز معلم نامگذاری شد.

وی با اشاره به تاکیدات مهم در مورد حفظ شأن و منزلت معلمان افزود: باید تلاش کنیم مقام معلم را حفظ و حرمت آنها را نگه داریم، زیرا یکی از اهداف راهبردی و حیاتی برای انقلاب اسلامی، تربیت نسل متناسب و هماهنگ با آموزه‌های اسلامی است.

این عالم اهل سنت ابراز داشت: مسلماً یکی بارزترین الگوهای جمهوری اسلامی از تعلیم معلم تراز انقلاب، شهید مرتضی مطهری بوده است، لذا معلم باید قدردان و وظیفه شناس علم خود باشد و  ملتزم به دین مبین اسلام باشد.

ماموستا محمودی در ادامه از معلمی به عنوان شغل انبیا و اولیا نام برد که چراغ هدایتگر جوامع بشری از تاریکی به سمت نور و روشنایی است، و بیان کرد: در دنیای پیچیده امروز هیچکس بی نیاز از تعلیم و تربیت نیست، لذا معلم روی اخلاق دانش آموز تأثیر مستقیم و موثری دارد و در خط مقدم پژوهش می باشد.

امام جمعه موقت مریوان در ادامه تاکید کرد: باید جایگاه واقعی معلم در جامعه حفظ شود، زیرا مهم ترین عامل توسعه پرورش ذهنی علمی در یك جامعه نظام آموزشی است؛ بنابراین باید قدردان زحمات همه معلمان باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند/ ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق(ع)
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد