Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@19:28:53 GMT

پیشنهاد افزایش سهمیه بنزین به دولت ارائه شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۹۷۹۶

پیشنهاد افزایش سهمیه بنزین به دولت ارائه شد

به گزارش خبرنگار مهر، عزت‌الله یوسفیان ملا شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران از پیشنهاد افزایش سهمیه بنزین خودروهای سواری از ۶۰ به ۱۲۰ لیتر در ماه به دولت خبر داد و افزود: در بحث افزایش بهاء بنزین نسبت به دولت گله‌مندیم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واگذاری افزایش قیمت بنزین باید به وزارت نفت صورت می‌گرفت نه آن که به وزارت کشور واگذار شود، افزود: دولت نسبت به واکنش‌های مردم در خصوص افزایش بنزین پیش بینی کرده بود و این مهم را به این وزارتخانه واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه دولت ۳ مرتبه پیشنهاد افزایش قیمت بنزین را به مجلس ارائه داد بود که در جلسات غیر علنی بررسی و رای نیاورد، افزود: مجلس هر سه پیشنهاد را رد کرد و یکی از دلایل این امر، تحریم‌ها بود ولی دولت تصمیم افزایش بنزین را گرفته بود.

ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی سیاست‌زده شد

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به عدم تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی را سیاست‌زدگی این ستاد برشمرد و افزود: زمانی که مسائل سیاسی شود، نمی توان کار کرد و متاسفانه این ستاد سیاسی شد و جلسات تشکیل نمی‌شود.

کد خبر 4789193

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بنزین بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج هفته بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی بیرجند خطبه های نماز جمعه شهرکرد راهپیمایی ویروس آنفلوانزا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات

به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات برگزار شد، در این جلسه گزارشی درباره اقدام‌های انجام شده و مشکلات و نقایص موجود در سال گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هریک از سازمان‌ها پیشنهاد‌های خود را برای ارائه خدمات بهتر در آیین شکوهمند اربعین امسال ارائه کردند. 

در این جلسه دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست، ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده به توزیع موفق حدود ۴ میلیون گذرنامه و ایجاد ۱۴ پایگاه پست یافته در نقاط مختلف کشور عراق در سال گذشته اشاره کرد و آن را از جمله خدمات ضروری اولیه در آیین شکوهمند اربعین برشمرد.

وی با اشاره به مشکلات ستاد اربعین شرکت ملی پست در دوسال گذشته، پیشنهاد‌هایی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائرین اربعین ارائه کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • وال استریت: اسرائیل طرح خود برای هدف قرار دادن مناطقی در رفح را به مصر ارائه کرد
  • بلینکن: مصر پیشنهاد قوی برای آتش‌بس در غزه ارائه کرد
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • محدود شدن استفاده از سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه‌نامه چه اهمیتی دارد؟