Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه و بسیج برای جلوگیری از آسیب رسیدن به مردم وارد غائله بنزین شدند.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه 13 آذرماه) در حاشیه همایش حقوقدانان تراز انقلاب اسلامی که در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وقتی می‌خواهیم غائله‌ای را که در کف خیابان ایجاد شده مدیریت کنیم، درعین حال که می‌دانیم اصل آن از شیطنت شیاطین است، اما در این غائله، خودی، مردم عادی و مردمی که از برخی مطالب رنج‌دیده هستند نیز وجود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به هر حال یک نفر تا امروز برای هر لیتر بنزین 1000 تومان می‌داده، اما از فردا باید 3 هزار تومان برای بنزین هزینه کند، بنابراین مشکل است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این موارد از قبل بوده و دستورالعمل برای آن داشتیم؛ البته باید می‌رفتیم که مردم آسیب نبینند، هرچند شیاطین امکان آسیب‌رسانی به ما داشته باشند، ولی ما باید می‌رفتیم.

فدوی با بیان اینکه غائله اخیر بسیار بزرگ بود، گفت: در مصاحبه فرماندار شهر قدس هم دیدیم که وی گفت، خودش با چشم دیده که آنهایی که می‌آمدند، وانت آورده بودند تا دزدی کنند، اصلاً بحث آنها بنزین و قیمت آن نبوده است. آمده بودند تا از داخل فرمانداری یک شهر 700 هزار نفره دزدی کنند.

وی افزود: مردم با بصیرت علیرغم گرفتاری که داشتند، صبح شنبه فهمیدند که صف اعتراض به حق خود را از صف اشرار جدا کنند و چنین کاری را انجام دادند، از صبح شنبه در قریب به اتفاق مکان‌ها به صورت زنده تصاویری را می‌دیدیم که این‌ها برای اعتراض به بنزین نیامده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیاری از افراد دستگیر شده که در صداوسیما نشان می‌دهیم، این افراد اشراری نبودند که در این موضوع شر شده باشند، بلکه سابقه شر شدن آن‌ها مربوط به سالهای طولانی است و پرونده های متعددی داشتند. این افراد به دلیل آنکه دزدی و خباثت کرده بودند، می‌خواستند فرار کنند. بسیاری را در حین فرار از کشور دستگیر کردیم. در مکالمه یکی از این افراد با دوستان شرور خود گفته می‌شود که "اگر من با توجه کارهایی که کرده‌ام حکمم، اعدام است و در صورت دستگیری، همه شما ها را لو می‌دهم و به همین دلیل من را زود از کشور خارج کنید".

فدوی اظهار داشت: سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و نیروهای دلداده نظام اسلامی پای کار آمدند و خدا نیز کمک کرد و باید ملت این بصیرت را به صورت دائمی داشته باشند. حتما روز 16 آذر که روز استکبار ستیزی است می‌‎خواهند دوباره خباثت کنند و یک سری از خباثت ها را مطلع هستیم و رصد می کنیم. همانند 41 سال گذشته که سپاه و بسیج آمریکا و اشرار را شکست داده باز هم آن ها را شکست می‌دهیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی اینکه آمریکایی ها به دنبال مذاکره مجدد با ایران هستند، گفت: فرد باهوش از یک سوراخ نباید دوبار گزیده شود، افرادی که خود را جزو عقلا می‌دانند، باید توجه داشته باشند که آمریکایی‌ها همواره می‌خواهند به جمهوری اسلامی نیش بزنند، نباید اجازه بدهیم موضوعی که امتحان شده را دوباره امتحان کنیم. کسانی که ادعای فهم می‌کنند و این موضوع را پیگیری می‌کنند، جای تعجب دارد، مردم باید بصیرت داشته باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص تحرکات اخیر داعش در عراق، بیان کرد: دعوای حق و باطل تمام نمی‌شود. اگر جبهه حق سرحال و قبراق باشد، جبهه باطل به هدف خود نمی‌رسد، داعش پس از مشاهده تظاهرات در عراق، فرصت را مناسب دیده تا فعالیت دوباره‌ای داشته باشد، حشد الشعبی عراق برای ختم این قائله بیش از 10 شهید داده است.

فدوی در خصوص همایش حقوقدانان تراز انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بسیجیان می‌توانند در جهت اهداف انقلاب اسلامی فعالیت کنند اما مهم این است که پای کار باشند. در مساله بنزین‌، اشرار اقداماتی را کردند و خسارات فراوانی وارد آمد، اما مسئولان نمی‌توانستند به گونه ای عمل کنند که خسارات را شاهد نباشیم؟ افزایش قیمت بنزین همانند یک موضوع به طور کلی سری تنظیم شده بود. چه ایرادی دارد اگر مردم از یک ماه قبل متوجه افزایش قیمت بنزین باشند؟

وی افزود: می‌گویند نگران ذخیره بنزین در منزل مردم بودیم، مگر مردم چقدر می توانستند بنزین ذخیره کنند یا در بیان دیگری می گویند نگران آتش گرفتن منزل مردم بوده ایم، این در حالیست که در مرتبه قبلی افزایش قیمت بنزین، نهایتا دو خانه به دلیل ذخیره بنزین آتش گرفت اما در اتفاقات اخیر هزاران هزار میلیارد به کشور خسارت وارد شد. حقوقدانان این موضوع را پیگیری کنند که مگر یک مسئول می‌تواند تصمیم نادرستی را اتخاذ کند که این گرفتاری ها در آن باشد./

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان سپاه پاسداران سردار فدوی اعتراضات بنزین اعتراضات بنزین در ایران اعتراضات بنزینی زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل سپاه استان، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام راحل سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بو د و فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است و این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

خاتمی، به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

وی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم، تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده و تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی می‌بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

کد خبر 6089860

دیگر خبرها

  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود